Avatar billede gladmhensk Nybegynder
14. december 2002 - 22:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Personal gratis, men hvor ??

Jeg oprettede kort tid siden et indlæg hvor, at jeg fik at vide, at delphi personal er gratis.

Jeg har kigget på www.borland.com ,men jeg kan ikke finde det..
har i et direkte link ?
Avatar billede gizp Nybegynder
14. december 2002 - 22:27 #1
Har faktisk også kigget efter det, men har kun SET en crack.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2002 - 22:27 #2
http://www.borland.com/products/downloads/download_delphi.html

plejer at have:
* enterprise trial
* personal edition

personal edition 6 er tilsyneladende fjernet og
personal edition 7 ikke kommet op endnu.

:-(
Avatar billede gladmhensk Nybegynder
14. december 2002 - 22:29 #3
Har lagt mærke til, at der står det koster 99 dollar på deres HP, men skulle det ikke være gratis ??....
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 22:31 #4
har du overvejet warez siderne/kazaa? ved godt der egentligt er ulovligt, men hvis programmet er gratis, så kan der vel ikke ske det store ved det...
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2002 - 22:34 #5
Du har ret - Åersonal Edition 7 står til 99 dollar.

Det er en ændring i forhold til Personal Edition 6 der
kunne downloades og det var gartis at få en licens
tilsendt per email.

Beklager at jeg har villedt dig.
Avatar billede angelod Novice
14. december 2002 - 22:52 #6
Delphi 6 PE kunne også erhverves for $99. Det er CDen du betaler for. Jeg vil mene at 7PE kommer op inden alt for længe. :)
Avatar billede a_schack Nybegynder
15. december 2002 - 12:51 #7
Jeg ved at en del engelske computermagasiner har haft Delphi 7 PE, så spørgsmålet er, om ikke også det kommer (eller har været) på et dansk magasins forside-cd....
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
16. december 2002 - 10:30 #8
Hvis jeg ikke tager fejl så har det danske magasin "Komputer for alle" Delphi 7 Personal med i næste nummer da de ved samme tid sidste år udkom med det som ingen andre kunne i DK nemlig Delphi 6 Personal.

Så hvis jeg var dig ville jeg kigge efter "Komputer for alle" de næste par numre de udgiver eller spørg mig på mail: kenneth@fastweb.dk eller kenneth_kallesen@hotmail.com for jeg holder deres blad!!

Håber dette kunne bruges

//Kenneth
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
17. december 2002 - 20:36 #9
Kallesen01 -> Alt Om Data havde da også D6 Personal med ved juletid sidste år, i år har de JBuilder (Mener det er v. 7) Personal, abbonerer også på Komputer for alle (www.komputer.dk), (http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=komputer), (http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=computer) :)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
17. december 2002 - 20:37 #10
http://www.komputer.dk for at gøre det nemt :)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
17. december 2002 - 20:38 #11
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. december 2002 - 20:40 #12
af en eller anden grund ligger den ikke gratis på www.borland.com men den svenske mirrorsite har den
http://www.borland.se/products/downloads/download_delphi.html Downloads->personal
Avatar billede arne_v Ekspert
17. december 2002 - 20:54 #13
Ja men det er 6'eren ikke 7'eren.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. december 2002 - 20:55 #14
sorry så mig ikke for :-)