Avatar billede bas Forsker
14. december 2002 - 22:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MSN Messener

Hej

Jeg har på det sidst oplevet, at min browser
fryser utroligt ofte, hvad den ikke har gjort tidligere.

Jeg er begyndt at bruge MSN Messenger, bruger den meget maskinkraft ?

Jeg har AMD k6-III 500 Mhz CPU
192 MB ram

Win 98

Ville det hjælpe noget at putte flere ram i ?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Martin
Avatar billede p2 Nybegynder
14. december 2002 - 22:22 #1
Ja, det hjælper altid at putte flere RAM i.

Har du opdateret til nyeste version af Messenger? Der skulle være lidt problemer med, så prøv versionen under.
Avatar billede cyrus2k Nybegynder
14. december 2002 - 22:22 #2
Tjaaa, det er et godt spg. Jeg vil mene at du først skal prøve at opdatere din IE. evt. hele Windows. Windowsupdate !http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Men; Ram kan man ikke for nok af !
Avatar billede Noone Nybegynder
15. december 2002 - 01:52 #3
cyrus2k > Men man kan faktisk få formange, da de fleste motherboards har en øvre grænse... Min er f.eks. ret effektivt begrænset til 1GB da der kun er 2 ram slots....

Desuden er det nok bedre at bruge http://windowsupdate.microsoft.com/ som URL til windows update, da der laves en del tests på windows version, sprog og lignende inden man kommer vidre...
Avatar billede summer Mester
15. december 2002 - 10:44 #4
Du bliver auto omstillet til cyrus2k's link når du bruger http://windowsupdate.microsoft.com/ :)
Det kan lige så godt være for meget varme, der får windows til at fryse.
Avatar billede Noone Nybegynder
15. december 2002 - 17:41 #5
summer > Nej, jeg ender på http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp så det er ikke helt rigtigt...
Avatar billede summer Mester
15. december 2002 - 17:44 #6
Det må jo så være afhængig af ens windows. Jeg kan se du kører med engelsk opdatering, hvor jeg den danske cyrus2k's link henviser til....
Avatar billede Noone Nybegynder
15. december 2002 - 21:01 #7
Næ, jeg har bare sat IE op til at sige at den helst vil ha' siderne på engelsk, istedet for som default dansk.. Ikke noget hokus pokus.. Det er desuden en dansk windows ME jeg bruger.. Men poienten er at der forgår MINDST et check af sproget på windowsupdate.microsoft.com ;)