Avatar billede hater Nybegynder
14. december 2002 - 22:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Error Caused by Graphics Device Driver

Hej Experter,

jeg har et problem med mit grafikkort...
nogle gange hopper mit WinXP ud, altså går i sort og så slukker pc'en, det er ligemeget hvad jeg laver på computeren, det kommer bare spontant...
når jeg så starter computeren igen får jeg en fejlmeddelelse der siger "Error Caused by Graphics Device Driver" jeg bruger nVidia 80.32 WinXP grafik kort driver og jeg har et Creative nVidia GeForce 4 MX440 64mb DDR grafik kort..... nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2002 - 22:22 #1
80.32???

Mener du ikke 30.82? hæhæ ;)

Det ser ud som om du bruger en driver der ikke er kompatibel m. XP - brug version 29.42 i stedet
Avatar billede hater Nybegynder
14. december 2002 - 22:24 #3
skal jeg afinstallere den anden først ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2002 - 22:45 #4
ja
Avatar billede hater Nybegynder
14. december 2002 - 22:59 #5
indtil videre er der ikke sket noget.... så du får point....
Avatar billede hassing Nybegynder
15. december 2002 - 02:49 #6
29.42....er den ikke gammel? Bruger selv 40.72'eren og det kører bare.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2002 - 09:49 #7
hassing> jo den er gammel - men at bruge de nyeste drivere på halvgamle kort er ikke altid det bedste ;)