Avatar billede ferstin Nybegynder
14. december 2002 - 21:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mystisk form-problem

Jeg har lavet et lille system, som opdaterer nogle poster via nogle text-felter i en formular. Det har hidtil fungeret perfekt, indtil i dag. Nu virker det kun delvist. Jeg har en record, som virker fint når jeg kun intaster de 7 første tekst-felter, men udfylder jeg det 8. så sker der ikke noget når jeg trykker "submit"?¿?

Det skal siges at jeg indtaster rimelig meget tekst, men jeg har ingen begrænsninger i antallet af karakterer i mit notat-felt, og heller ikke på ASP-delen. Det virker som om knappen er helt "DØD"...

Hvad kan være galt?
Avatar billede wizard78 Nybegynder
14. december 2002 - 22:26 #1
prøv at poste koden evt?
Avatar billede dk_akj Nybegynder
14. december 2002 - 22:55 #2
Har du nogen validering på onsubmit event på formen ??

//akj
Avatar billede nozio Nybegynder
15. december 2002 - 10:19 #3
Det er vigtigt af din form er POST og ikke GET - da der er begrænsning på GET...
Avatar billede humlebidk Nybegynder
16. december 2002 - 00:09 #4
start med mindre tekster og se om det virker ?
Avatar billede ferstin Nybegynder
16. december 2002 - 11:55 #5
YES, det var fordi det var GET og ikke POST.