Avatar billede bils Nybegynder
14. december 2002 - 17:31 Der er 9 kommentarer

Vær med til en test

Alt i skal gøre er at skrive "ja" hvis i tror Danmark vinder EM i håndbold og "nej" hvis i tror de ikke gør.

(skal bruges til noget statistik)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 17:33 #1
ja
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 17:34 #2
ups det var hvad jeg håbede... tror nej
Avatar billede dmcn Praktikant
14. december 2002 - 17:37 #3
bils : Du har over 400 point ude i åbne spørgsmål. Få venligst styr på dem hurtigst muligt. Du er i forvejen tæt på at blive deaktiveret for http://www.eksperten.dk/spm/292824, og det her gør absolut ikke din sag bedre.
Til reference: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?sort=%40&order=asc&catid=0&q=&navn=bils&option=22
- n0rmality, coadmin
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. december 2002 - 17:38 #4
- - !!! NEJ !!! - -
Avatar billede funguy Nybegynder
14. december 2002 - 17:44 #5
nej jeg tror ikke at DK vinder EM
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. december 2002 - 17:54 #6
nu er danmark med igen, så jeg vil gerne lige lave mit nej om til et ---JA---
Avatar billede hono Nybegynder
14. december 2002 - 17:59 #7
Tror: Nej
Håber: Nej
for så kan det være at vi kan slippe for at skulle oversvømmes med den andenrangssport, i tide og utide. Ind med fodbolden, ud med håndbolden!!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. december 2002 - 18:06 #8
shut up hono!! :-D

det er for spændende lige nu.
Avatar billede dmcn Praktikant
14. december 2002 - 18:59 #9
bils deaktiveres.