Avatar billede theboy Nybegynder
14. december 2002 - 14:21 Der er 8 kommentarer

Gratis MySQL server med tilgang udefra som fx en java klient

Er der nogen der kender en gratis Mysql host, hvor man kan have sin Mysql database, og tilgå den udefra, som fx fra en java klient/server. Jeg har prøvet http://www.freesql.org, men der fik jeg ret hurtigt: exceeded the 'max_questions' resource (current value: 100)
Friserverplads tilader ikke tilgang udefra!
Hvor kan jeg så finde en Host?
Avatar billede totaliorden Nybegynder
14. december 2002 - 14:27 #1
www.fastweb.dk - lidt tricky at finde ud af, men der tror jeg sgu det virker :)
Avatar billede rapsak Nybegynder
14. december 2002 - 14:28 #2
Avatar billede theboy Nybegynder
14. december 2002 - 14:30 #3
Jeg har prøvet www.friserverplads.dk, men giver som sagt ikke tilgang til MySQL databasen udefra
Avatar billede 93a12 Nybegynder
14. december 2002 - 15:23 #4
Avatar billede 93a12 Nybegynder
14. december 2002 - 15:24 #5
Når jeg havde ikke set at totaliorden hvade sagt fastweb.dk
Avatar billede rapsak Nybegynder
14. december 2002 - 15:25 #6
Ok (der sov jeg...)
Avatar billede theboy Nybegynder
14. december 2002 - 15:25 #7
Jeg har prøvet Http://www.fastweb.dk, de giver heller ikke adgang til MySQL udefra, kun via localhost!!
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
15. december 2002 - 13:08 #8
Du kan prøve med www.frip.dk