Avatar billede kaz911 Nybegynder
14. december 2002 - 01:13 Der er 5 kommentarer

Shuttle Barebone system - ved nogen hvor de er på lager i KBH?

Hjælp! ,-)

jeg mangler et Shuttle Barebone kabinet (Intel model - SS51 eller SB51) hurtigt. Er der nogen som har set den på lager i Kbh? Jeg ved Zitech har dem - men desværre kun som samlede systemer - dvs. dårlig leverings-tid pga. "made-to-order" + lidt for høj pris.... ;-)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
14. december 2002 - 03:55 #1
godt nok ikke kbh - men deal.dk levere dem inden for en okay tidsgrænse, så længe man bare forudbetaler.

Har selv lige erhvervet en SK41G derfra.

/Gensmann
Avatar billede beta Nybegynder
14. december 2002 - 19:01 #2
osaka_san > har du en pris på kabinettet? Jeg er selv på udkig efter et.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. december 2002 - 19:06 #3
Avatar billede osaka_san Nybegynder
15. december 2002 - 02:02 #4
beta>

www.Deal.dk har priser på deres side. Ifølge de undersøgelser jeg lavede før jeg købte så er deres prissætning ganske rimelig taget i betragtning af på daværende tidspunkt andre forhandlere og priserne udenlands på samme model. De er ikke de billigste forhandlere hvis man måler på kroner og øre, men generelt gav de en god service og svarede tilbage på mine henvendelser.

Desværre tager de ikke dankort betaling, men kontooverførsler osv fungerer også ganske ok hos dem.

/Gensmann
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2004 - 00:25 #5
Mon ikke der skulle lukkes her?