Avatar billede ratzaiy Nybegynder
13. december 2002 - 22:22 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Palm m505, vurdering og synkronosering med Outlook

Jeg har fået tilbudt en Palm m505 af en af mine venner, og nu ville jeg lige høre jeres vurdering af den og hvad den kan osv. En anden ting, jeg har tilsluttet den til min computer og downloadet et program der hedder Palmdesktop, men det man kan ikke bruge det til at hente mails fra Outlook hvoen gør jeg?..Hvilke muligheder har jeg for at komme på nettet med den hvis jeg har en ADSL forbindelse?
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. december 2002 - 22:30 #1
Hvis du vil synkronisere mails med outlook skal du ha' fat i Chapura PocketMirror, hvis ikke jeg ta'r helt fejl. Kan ikke helt huske hva' det koster, men søg efter det på google - det skulle være nemt at finde frem til!
Avatar billede movingrok Nybegynder
16. december 2002 - 22:42 #2
Chapura PocketMirror fra sidste år kan IKKE overføre e-mails. Det kan LapLink's PDASync
http://www.swandistribution.com/dk/products/showproduct.cfm?ProID=274
Avatar billede sefnyr Nybegynder
04. februar 2003 - 19:52 #3
Hvis i kikker på palms side http://makeashorterlink.com/?B24626753 så vil i se at programmet følger med en Palm 505 og kikker man lidt rundt finder man ud af at det godt kan håndtere mails.

Med hensyn til at komme på nettet så bruger jeg min 505 til at hente nyheder og andre ting der bliver synkroniseret med www.avantgo.com det er rart at altid have de nyeste nyheder med sig.

Det hele fungerer automatisk og uden problemer.

Med hensyn til regulært internet så har jeg ikke set der virke til noget brugbart endnu.