Avatar billede zigge Nybegynder
13. december 2002 - 21:14 Der er 1 kommentar

Lave en ramme med thumbnails?

Hej.

Jeg vil gerne lave en selvstændig applet, der kan vise billederne i en mappe som thumbnails.
Formålet er at kunne kalde appletten fra en anden applet og så vælge et billede ud til vidre brug i den første applet... Så man skal altså kunne kalde appletten med en sti som argument og gå ud af den med et filnavn med sig.
Da jeg er nybegynder sætter jeg pris på svar med meget kode :-)
Avatar billede kres Nybegynder
14. december 2002 - 23:51 #1
Du kører bare en exe-fil ;)