Avatar billede dazzler Nybegynder
13. december 2002 - 17:45 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Porno popup...

På min fars computer er der begyndt at dukke diverse porno popups op, det er ikke når man surfer nettet der er tale om her, det dukker bare op, også selv om man ikke gør noget. Jeg har en mistanke om at der ligger et program eller lignende i baggrunden og skaber disse popups, men jeg har ikke kunnet finde kilden. Min far spiller ofte på amerikanske online lottospil, og vi regner med at det er et af de steder det er sket.
Er der nogen der kan hjælpe os, muligvis med et program?
Avatar billede rebecca Novice
13. december 2002 - 17:46 #1
slet diverse temp filer og temporery internet files
Avatar billede gizp Nybegynder
13. december 2002 - 17:47 #2
Få fat i en adware fjerner! Fordi det er nok sådan noget!
Avatar billede gizp Nybegynder
13. december 2002 - 17:47 #3
Avatar billede dazzler Nybegynder
13. december 2002 - 17:49 #4
Hmmm... vi har prøvet at rydde temp mapperne, det hjalp ikke. Med hensyn til den der adware fjerner, stopper den så ikke også popups når man surfer? Det vil være et problem da min far skal bruge popups når han spiller lotto
Avatar billede sthen Nybegynder
13. december 2002 - 17:49 #5
Hent denne:

http://www.lavasoft.nu/

Det er gratis.
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. december 2002 - 17:51 #6
Nej adAware gør ikke noget ved popop'erne, den beskytter dig heller ikke som en virus scanner, den kan sammenlignes med en online scanner.
Avatar billede gizp Nybegynder
13. december 2002 - 17:51 #7
Nej den fjerne bare de små programmer som er komnmet på computeren
Avatar billede carbonic Nybegynder
13. december 2002 - 17:52 #8
Nej adaware fjerner bare det program som for porno popuperne frem
Avatar billede fromsej Praktikant
13. december 2002 - 17:52 #9
Nej , Ad-aware stopper ikke popups mens du er på nettet.
Der skal du bruge et program alá Pop-up Stopper.
Finder lige linket.
Avatar billede sthen Nybegynder
13. december 2002 - 17:52 #10
Hent den her:
http://www.pcworld.com/downloads/file_download/0,fid,7423,fileidx,1,00.asp
Avatar billede dazzler Nybegynder
13. december 2002 - 17:53 #11
ok tak
Avatar billede fromsej Praktikant
13. december 2002 - 17:54 #12
Her er pop up stopper , den kan slås til eller fra som man ønsker.
http://www.panicware.com/product_downloads.html
Avatar billede fromsej Praktikant
13. december 2002 - 17:56 #13
Det kan også være en god idé at køre Regclean.
Den kommer lidt dybere i registreringsdatabasen end Ad-aware.
http://download.com.com/3000-2094-881470.html?tag=lst-0-1
Avatar billede fromsej Praktikant
13. december 2002 - 17:58 #14
Hvis du har nogle spørgsmål om Ad-aware , så kig her.
http://www.eksperten.dk/spm/287968