Avatar billede thomasbp Nybegynder
13. december 2002 - 16:21 Der er 13 kommentarer

Skifte fra Line-Out til Line-In på mit Onboard lydkort.

Hejsa, jeg har et problem, synes selv det er lidt stort da jeg meget gerne vil have fuldt udbytte af min microfon. Jeg har bundkortet:
ASUS A7A266-E.
Med 3 porte, Line-out, Line-in, og Microfone in.
Jeg har gjort det før men nu kan jeg ikke huske hvordan jeg gør, det jeg gjorde var og ændre porten; LINE-OUT til LINE-IN, altså så jeg kører med alle 3 Line In. Jeg vil være MEGET taknemlig hvis i ville svare hurtigt da jeg er i nød ang. tid :)
Bare spørgs hvis der er noget info i vil have og vide.
Avatar billede fido82 Nybegynder
13. december 2002 - 16:23 #1
øhhh, det kan du ikke

Hvis jeg har forstået det korrekt, vil du lave din line out om til line in ?
Avatar billede thomasbp Nybegynder
13. december 2002 - 16:26 #2
Altså, min microfon vil ikke virke i Microfone in, UANSET hvad. Har prøvet næsten alle drivere jeg kan få fat i.
Og mine høretelefoner sluger Line-in og min microfon skal have en line-in også. Ja så du har forstået det korrekt.
Eller kan jeg tage fejl? Er der en anden måde og få den til og virke?
Avatar billede thomasbp Nybegynder
13. december 2002 - 16:27 #3
Og hvis der er, hvordan så?
Avatar billede fido82 Nybegynder
13. december 2002 - 16:29 #4
øhhh, dine høretlf skal da ikke i line in, men i line out
Avatar billede silkjaer Nybegynder
13. december 2002 - 16:30 #5
Du har muted din mic-in stik i windows mixeren sikkert..
Avatar billede thomasbp Nybegynder
13. december 2002 - 16:31 #6
Nåå ja, undskyld, jeg mente self. at mine høretlf sidder i Line Out, men hmm.. tja, forstår ikke hvorfor min microfon ikke virker så? Hvad tror du årsagen er? Jeg er helt blank nu :)
Avatar billede fido82 Nybegynder
13. december 2002 - 16:32 #7
har du prøvet med en adne mic ?
Avatar billede thomasbp Nybegynder
13. december 2002 - 16:33 #8
Ja, ingen af dem virker(har prøvet med 3)
Avatar billede thomasbp Nybegynder
13. december 2002 - 16:35 #9
Kan det være en inst. i min driver? Jeg har også et prgram der hedder "C-Media Mixer 1.5" kan det være en inst. i det progr`m?
Avatar billede sekam Nybegynder
13. december 2002 - 18:50 #10
Kører du i 2 Speaker mode?
Åben C-Media Mixeren > Vælg 'Advanced' > Vælg '2 speakers' > Tryk 'OK'
Avatar billede thomasbp Nybegynder
13. december 2002 - 20:04 #11
Nej, gør jeg ikke.
Har løst problemet, ved faktisk ikke helt hvordan men pludselig virkede den, man skal vel være heldig engang imellem :)
Bare en detalje nu: Min microfon er meget lav selvom jeg snakker normalt, der er skruet HELT op i både windows og mit snakke program. Hvordan kan jeg forhøje min stemme?
Avatar billede sekam Nybegynder
13. december 2002 - 20:11 #12
Har du sat 'Enable Microphone Booster' i mixeren?
Avatar billede fido82 Nybegynder
13. december 2002 - 21:24 #13
ya, microfon booster eller hva det nu hedder skal være slået til