Avatar billede no_doubt Nybegynder
13. december 2002 - 15:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

tekst i label

skal mindst stå der 2 sek hvordan kan du lave det..

i min mousedown benytter jeg at "skrive" til labelen, men da det senere skal være et netværksspil, skal alle spillerne have mulighed for at se labelens indhold inden den bliver opdateret.
Avatar billede dkkk Nybegynder
13. december 2002 - 16:36 #1
snakker vi html så har jeg en kode du kan sette ind så skifter den over til en ande side efter hvor lang tid du syndes den skal være på siden
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
13. december 2002 - 19:55 #2
dkkk -> Programering : Delphi ...
Avatar billede stone Forsker
14. december 2002 - 00:17 #3
brug en Ttimer
Avatar billede kayb Nybegynder
14. december 2002 - 18:44 #4
Det må være en ide at fjerne den når den kommer ude at syne, lidt svært at
hjælpe når man ikke ved hvordan det synlige ser ud.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. december 2002 - 19:16 #5
Er der en af jer jeg kan få til at rette nogle fejl i mit spil ?
Avatar billede stone Forsker
15. december 2002 - 21:14 #6
du kan jo poste koden her - eller hva?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
15. december 2002 - 21:21 #7
det er lidt spild den er lidt lang men icq : 92064248 / msn : mark.mikkelsen@mail.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
23. december 2002 - 17:32 #8
lukker