Avatar billede tbuch Juniormester
13. december 2002 - 15:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen billeder til mor og far

Hej der

Jeg sidder og roder med min mors og dars analoge modem og undrer mig, hvorfor modemet stopper mef at hente ned lige så snart den støder på et billede (f.eks. gif eller jpeg).

Hvis der f.eks. mangler 24 "elementer", så stopper den med at hen flere bytes ned og der bliver aldrig åbnet så meget som et enkelt "element".
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. december 2002 - 15:20 #1
Jeg mener der er en indstilling i browseren, hvor man kan bestemme om den skal loade billeder automatisk. Prøv at kig lidt efter det, og find ud af, om det er sat rigtigt...
Avatar billede tbuch Juniormester
13. december 2002 - 15:29 #2
Nej det er desværre ikke det, som er problemet
Avatar billede tbuch Juniormester
13. december 2002 - 15:45 #3
Kan det blot være fordi at modemet er for langsomt?
Avatar billede scorenissen Nybegynder
10. januar 2003 - 21:31 #4
Hej

hvad modem bruger du?

/CHFU
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2003 - 23:04 #5
I kontrolpanel - Internetindstillinger synes jeg du skal prøve følgende:

- Under fanen "Generelt": Tryk "Slet filer" sæt flueben og tryk "JA", og hvis du bruger IE6 så tryk også på "Slet cookies" og tryk "OK".

- Under fanen "Avanceret": Tryk på "Gendan Standarder"

- Tryk til sidst på OK.

Prøv så at se om ikke du kan hente nogle billeder ned ;-)

Kan du ikke det, kan det blive nødvendig at give modemet en Init-streng. Svar derfor CHFU på hvilket modem du har og enten han el. jeg vil give dig et forslag til en korrekt init-streng, som kan løse dit problem...

/SRV
Avatar billede tbuch Juniormester
06. december 2005 - 14:43 #6
Kan ikke huske om jeg anvendte svaret - men må hellere få lukket ned