Avatar billede deternal Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

UDMA ATA 100 kernel patch + recompile

Hej

Jeg har kigget på kernel.org og kerneli.org og kan asso ikke finde ud af hvad jeg skal gøre og hvor jeg kan finde en patch som giver mig udma ata 100 support - jeg vil gerne have links til how-to\'s og mans.

Min controller er en promise ata 100 controller - onboard på et a7v board - hvis det har nogen betydning.
Avatar billede h.walther Nybegynder
19. oktober 2000 - 15:58 #1
Du skal have fat i en kernel version 2.3.x eller nyere.  Der er Promise driverne inkluderet.

Men du skal huske at vælge den når du compiler din kernel.

Jeg har to kort i min maskine, og det kører perfekt i et Software RAID5.

Have Funn!
Avatar billede deternal Nybegynder
18. november 2000 - 03:34 #2
du må gerne lige sige hvordan
etc hvor jeg kan finde en how-to om det
tak