Avatar billede zaprap Nybegynder
13. december 2002 - 13:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hent slettede ting

Hvis man nu har formateret sin hdd, kan man så hente tingene igen, som jge læste noget om på ntfs.com ?
Avatar billede initializing Nybegynder
13. december 2002 - 14:09 #1
Med GET DATA BACK FOR NFTS kan du.. www.download.com eller www.google.com for at få programmet.

Ellers søg ngoet mere her på Eksperten.dk via søgemaskinen.. Det har været oppe tons af gange..
Avatar billede chalde Seniormester
13. december 2002 - 14:12 #2
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. februar 2003 - 18:01 #3
lukket
Avatar billede initializing Nybegynder
12. februar 2003 - 18:23 #4
Og hvorfor lukkes det? Kan da ikke se noget galt i vores svar?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. februar 2003 - 14:44 #5
zaprap> når man får brugbare svar, er det mindste man kan gøre, at honorere med point, så du bør oprette et spm med point til gutterne for deres indsats