Avatar billede dar Nybegynder
19. oktober 2000 - 07:50 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Blå skærm i spil

Næsten hver gang jeg spiller et spil får jeg efter et lille stykke tid en blå skærm.
Det er p*sseirreterende!
Og hvad værre er:
Den gjorde det ikke i win98!
Konfig:
Fic pa-2013 sux bundkort hvorpå der er placeret en billig k6-2 a 450MHz.
Der er ydermere noget ram, cirka 96MB, og et elendigt ikke-3dfx Banshee. Så er der vil heller ikke mere af relevans.
Avatar billede powell Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:41 #1
Håber du har hentet den nyeste servicepack fra microsoft, hvis ikke så kan denne løse en del problemmer...
Avatar billede denboj Nybegynder
19. oktober 2000 - 10:28 #2
hmm - nu siger du \"den gjorde det ikke i win98\"
hvad er du skiftet til ?
Avatar billede powell Nybegynder
19. oktober 2000 - 10:36 #3
denboj -> Prøv og se kategori\'en, og gæt! (hehe)
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2000 - 11:35 #4
Prøv ast tjekke spillet med programmet Apcompat.exe som ligger i support mappen på windows 2000 CD\'en.
Avatar billede kk3010 Nybegynder
19. oktober 2000 - 16:51 #5
hent ikke sp1 til win2000 da den kan skabe mange problemer
Avatar billede lens Nybegynder
19. oktober 2000 - 17:13 #6
Win2K er som sagt ikke beregnet til spil, så hvis din pc bare er en spillemaskine skulle du hellere bruge win98.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2000 - 18:48 #7
Ja SP1 kræver en Sp speciel for at systemet kan køre optimalt. Vent til næste opdate før man forsøger med SP1. Der er mange som har haft problemer med denne opdatering. Så grove, at geninstallation var den eneste udvej.
Avatar billede powell Nybegynder
20. oktober 2000 - 07:42 #8
kharder -> Har du et link, til nogen der har haft problemmer, da SP1 løste mit bluescreen problem. Jeg vil dog gerne læse om andre følger og problemmer...
Avatar billede dar Nybegynder
31. oktober 2000 - 16:00 #9
Nu lukker jeg altså.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2000 - 17:19 #10
Der er hvad jeg har set her på eksperten.