Avatar billede toocool Nybegynder
13. december 2002 - 09:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hp laserjet 4050 TN

Jeg har VIRKELIG brug for en driver til denne printer.

HP Laserjet 4050 TN
Driveren skal være til Win XP

Hp har en leveringstid på ca. 5 uger..... det er kundeservice som rykker!!!

Håber på jeres hjælp, den står nemlig i en butik........ og det er snart jul... = JULETRAVLHED!!!
Avatar billede dennis.h.skov Nybegynder
13. december 2002 - 09:52 #2
Avatar billede toocool Nybegynder
13. december 2002 - 09:54 #3
dennis.h.skov og gchris5:

Dur ikke, det er kun opdateringer til allerede eksiterende drivere.

Jeg har kun en ældre cd, ca. 2 år og den kan ikke indlæses på XP.

Skal derfor bruge en kopi af en nyere cd....
Avatar billede gchris5 Praktikant
13. december 2002 - 09:57 #4
???
Jeg hente selv en fuld brugbar driver til min egen HP printer, så sent som igår. Hvad er det lige du står og mangler der skulle være på cd og ikke på HPs hjemmeside!
Avatar billede toocool Nybegynder
13. december 2002 - 10:22 #5
En komplet driver, inkl. driver til Jet Direct
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. december 2002 - 10:42 #6
toocool => til Jet Direct box'en skal du bruge WebJetAdmin *tidliger Jet Admin* til at kunne konfiuere Jet Direct box'en. og hvis du kender navnet på Jet Direct boxen, så kan du søge her http://welcome.hp.com/country/us/eng/software_drivers.htm?cc=dk på direct box'en navn/nummer og finde de nødvendig drivere til den..

Her er WebJetAdmin softwaren

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?prodNum=WBJASW&prodName=hp+web+jetadmin+software&locale=en_US&taskId=135&prodTypeId=13037&prodSeriesId=27905

i XP findes driverene til LaserJet 4050 allerede *der er 3 stykker PCL, PCL6, PS* så er det bare den til Jet Direct boxen der lige skal downloades seperat.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. december 2002 - 16:39 #7
toocool=> har du fået klaret det eller hva'?
Avatar billede toocool Nybegynder
27. december 2002 - 20:44 #8
rkhdk: Lav et svar, det virkede!!! Takker
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. december 2002 - 20:53 #9
;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. december 2002 - 20:57 #10
Takker for Pointz! ;o)