Avatar billede hugobart Nybegynder
13. december 2002 - 04:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen TV-chip??

Jeg har et geforce 4 ti 4200. Jeg vil gerne bruge min TV-out på kortet. Jeg smækker stikket i og på mit TV kommer der et test billede, hvilket viser der er forbindelse igennem. Når jeg så går ind i nview og vil have billedet over på tvet, kan jeg ikke få lov til at trykke på TV. Jeg prøver så at installere noget der hedder TV-tool. Den siger jeg ikke har nogen TV-chip??

Det syntes jeg er lidt mærkeligt, da jeg kan se at der er signal igennem..

Jeg har installeret de nyeste nvidia drivere.

Er det et softwareproblem eller er det et hardware problem og skal kortet byttes?

Lars
Avatar billede rogeer17 Nybegynder
13. december 2002 - 06:14 #1
Bruger du referencedriveren fra nVidia el. driveren fra producenten?
At du ikke har nogen tv-chip kan udmærket betyde, at du ingen chip har til til tv-in el. tv-tuning.
Avatar billede totaliorden Nybegynder
13. december 2002 - 06:47 #2
Gå ind på siden hvor du kan se driverne:
Kontrolpanel -> Skærm -> Indstillinger -> Avanceret -> GeForce4 TI4200

På den første side, i det øverste store gule felt, skulle der meget gerne stå om du har en tvvchip på kortet (hvilket jeg tror du har)

Ellers så prøv at hente de nyeste drivere på www.nvidia.com
Avatar billede totaliorden Nybegynder
13. december 2002 - 06:53 #3
Udemærket kort forresten, har det selv :)