Avatar billede cyberraga Nybegynder
13. december 2002 - 02:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!

Hej,

hvordan opretter jeg et netværk mellem to computere der er sat sammen med en hub switch. Begge computere er på Internettet og bruger Windows 98.

M.v.h.,
CyberRaga XXX
Avatar billede jxhello Nybegynder
13. december 2002 - 08:59 #1
Installere Microsoft Netværk/logon og Share et netværk drev.
Benyt evt. en anden protocol end TCP/IP, f.eks. IPX/SPX eller NetBEIU
Avatar billede Chewie Novice
13. december 2002 - 09:17 #2
Avatar billede cyberraga Nybegynder
13. september 2007 - 22:28 #3
Svar
Avatar billede Chewie Novice
14. september 2007 - 07:58 #4
Så æder ud pointsne selv - fem år efter og siger ikke engang tak for hjælpen
Avatar billede cyberraga Nybegynder
14. september 2007 - 12:55 #5
Du kunne jo bare ha' skrevet det som et svar... hvis jeg på nogen anden måde kan give dig dine point, så lad mig det vide, for jeg vil da meget gerne give dig dem... hvor mange point vil du have?
Avatar billede Chewie Novice
17. september 2007 - 09:25 #6
jeg ved jo ikke om du kunne bruge mit svar efter som du ikke giver kommer med en tilbage melding

Jeg overlever pointsne

God dag
Avatar billede cyberraga Nybegynder
17. september 2007 - 12:15 #7
Jamen min konto blev suspenderet i sin tid. Jeg mener bare det link du sendte var ang. ikke at kalde sit indlæg "hjælp"... jeg plejer ellers altid at give mine indlæg en ordentlig titel... linket virker ikke mere, men hvis jeg husker rigtig, så kunne jeg ikke bruge det til så meget i forbindelse med mit spørgsmål ;-)