Avatar billede djensen Nybegynder
12. december 2002 - 22:52 Der er 5 kommentarer

FlasKMPEG

Davs Davs.

Nogen der ligger inde med programmet FlasKMPEG samt codecen, så man kan åbne ifo filen på dvd'en, så man direkte kan lave den om til divx, mpeg eller avi ???

Links er også meget fine :-)

/djensen
Avatar billede dsj Nybegynder
12. december 2002 - 23:06 #1
Avatar billede djensen Nybegynder
13. december 2002 - 14:58 #2
codencen SKAL være til FlasKMPEG....der findes nemlig en speciel plugin/codec/fil så man kan åbne ifo filen direkte
Avatar billede dsj Nybegynder
13. december 2002 - 15:09 #3
det kan man også med den fra divx.com
Avatar billede djensen Nybegynder
13. december 2002 - 15:15 #4
den fra divx.com som henviser til er BARE en codec, jeg skal bruge en fil, som ska ligge i samme mappe som flasKMPEG
Avatar billede dsj Nybegynder
13. december 2002 - 15:31 #5
ok, men i FlaskMPEG kan jeg sagtens åbne en ifo-fil, hvis det altså er det du tænker på...