Avatar billede pemo Nybegynder
12. december 2002 - 21:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DR2 analogt kort søges!

Et par af mine gode venner sukker efter at se DR2. (Man må til stadighed undre sig).
De har en aldrene analog satellitmodtager, men de kan ikke købe et kort som gør det muligt for dem kun at se DR2....
Hvad gør man så? Kan man finde et 'brugt' analogt kort et eller andet sted? Den Blå Avis var ikke en succes. Nogen forslag??? :-)
Avatar billede pia_hul Nybegynder
12. december 2002 - 21:31 #1
der er IKKE noget at gøre, DR2 sender KUN digitalt
Avatar billede pemo Nybegynder
12. december 2002 - 21:40 #2
Ser man deeet :-) Min egen analoge, dampmodtager modtager da ellers programmet fint ;-)
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
12. december 2002 - 21:46 #3
Jeg ser da også DR2 på min analoge modtager... det går skam strålende...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. december 2002 - 22:45 #4
pia_hul DR2 sender sku også analogt

har et liggende fra CD - skal nok lige se om jeg kan finde det

ellers må i jo bare have et "br***t" FYFY
Avatar billede blyno Praktikant
12. december 2002 - 23:16 #5
Også kommer det monster dumme spørgsmål..
Er DR2 ikke at fange med en ganske normal stueantenne ??
Avatar billede pemo Nybegynder
13. december 2002 - 06:38 #6
Nogen steder, jo. Men her på den jyske hede er der for langt til nærmeste DR2 sender.