Avatar billede jps2mt Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg WinAT??

Davsen...

Nu har jeg efterhånden læst nogle steder her på Eksperten at der er noget til Win NT 4 der hedder WinAT, og at det skulle ligge på et eller andet resource noget på Win NT CD\'en...

Men det ligger altså ikke på min Win NT 4 Server CD...

Hvor kan jeg finde dette program??
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:13 #1
Resource Kit er ikke det samme som en Server CDROM...
men hvorfor ikke bare leve med AT kommandoen fra prompten ??
Avatar billede jps2mt Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:20 #2
tigerdyr >> Fordi den åbenbart ikke virker...Har lige tilføjet noget, som skulle ske\' her kl. 23:00, men der skete ikke noget...
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:26 #3
Så får du et problem for WinAT er blot en GUI til AT...
hvilket leder mig til en tanke om at du må have misset et eller andet i din AT kommando...
Avatar billede jps2mt Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:33 #4
Jeg skrev flg. i min AT kommando:

c:\\>AT \\\\server 23:00 /interactive /every:m,t,w,t,f,s,s \"c:\\program files\\analog\\analog.exe\"

Ser den ikke god nok ud??
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:36 #5
så vidt jeg husker er det nogen i stil med:
AT \\\\Computer 23:00 /Every: m,w,f,s \"fil.bat\"

hvor tiden angives i 24 timers format, og /Every: følges af et/flere af bogstaverne m,t,w,t,f,s,s...hhv. hver af ugens dage!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:37 #6
det ser ganske korrekt ud... (kan dog ikke lige mindes interaktive)
Jeg giver op for i aften :o(
Avatar billede jps2mt Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:45 #7
Øv øv... :o(
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. oktober 2000 - 10:14 #8
har du investeret i et Resource Kit til din NT ???
Så skulle den gerne ligge derpå :o)
Avatar billede devia Nybegynder
19. oktober 2000 - 11:19 #9
Schedule servicen er som standard sat til Manual startup.
Sæt den til Automatic Startup via Control Panel->Services og start den samtidig, og så virker din AT kommando.
Avatar billede jps2mt Nybegynder
19. oktober 2000 - 12:21 #10
Devia >> Har en der hedder Task scheduler...Men den er sat til Automatic og den er også startet...

Og det virker endnu ikke..
Avatar billede devia Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:05 #11
AHAAA...  kører du W2K ??  Eller bare IE5+ ??
Hvis din Schedule service hedder Task Scheduler, så prøv og kig i din start menu under: Start->programs->Accesories->System Tools->Scheduled Tasks
Det er denne fyr du skal bruge.
Avatar billede prodic Mester
19. oktober 2000 - 18:17 #12
jps : du kan hente det der Resource Kit på MS\'s hjemmeside. Det har jeg da gjort.

http://www.microsoft.com/downloads/search.asp? efter Resource Kit. Der er 3 nederst i bunden du kan vælge imellem. De fylder ikke ret meget. Det er godt nok Support Tools, men måske er AT på en af dem.
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
01. november 2000 - 18:55 #13
Avatar billede jps2mt Nybegynder
02. november 2000 - 22:53 #14
Har selv fundet fejlen...

Den ligger i en fejlopsætning af det program jeg vil ha\' afviklet...