Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:05 Der er 32 kommentarer og
2 løsninger

RAM !!!

Hej Eksperter :)

Jeg har lige købt en ram blok fra KINGTON 256RAM..

Så da jeg sat den i og alt gik som det skulle (BIOS Fandt Ram blokken)

Og da jeg så var ved at start Windows op, sagde den noget med en VxD et eller andet i kæde 3. service progam B..

Kør Windows Intalation for at rettet Fejl'en, men hvis jeg tager Ram blokken ud så kan jeg start computeren helt nomarlt

Nogle der kan se fejlen ?

Det sider nogle ram i forvejen det er fra Simens..
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:12 #1
det kan være de ik ka sammen
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. december 2002 - 16:12 #2
Prøv at starte den op på de nye ram og uden de gamle.
Det sker engang imellem at de ikke kan blandes i forskelligt fabrikat.
Avatar billede Chewie Novice
12. december 2002 - 16:13 #3
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:13 #4
prøv at sætte den i ude de andre... og se om den kørrer nomalt
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:14 #5
RS2000> Har jeg prøvet min computer kan slet ikke start op på de nye..
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. december 2002 - 16:16 #6
Så lyder de til at være defekte :-(
Har du prøvet dem i den samme sokkel som de gamle sad i?
Og prøvet de gamle ram i den anden sokkel.
For at udelukke bundkortet,kunne have en defekt sokkel.
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:17 #7
hmmm det kan jo også være der en fjel på den ram blok du har købt... eller også kan det være du kun kan køre med ddr ram eller sd ram... har du et bunkort der kan køre med 2 slags ram...
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:18 #8
rs 2000: Jep det har jeg prøvet, Men fatter bare ikke at de kan være defekte da jeg lige har fået dem hjem..
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:20 #9
Regta500> de gamle ram var SDRAM og det er de nye også.. Så den mulighed er udelukket
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:22 #10
hmm så er der nok en fejl på den nye...
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. december 2002 - 16:23 #11
Jeg har også oplevet at få en stang defekte ram,men det var NoName ram.
Kingston skulle jo være toppen af kransekagen inden for ram.
Men det er den eneste mulighed,jeg kan få øje på.
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
12. december 2002 - 16:23 #12
Havde samme problem med mine ram, geninstalerede windows og så virkede det.
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:25 #13
alalalalala> Måske, Men er ikke lige den type det Geninstaler Windows(da jeg har over 120GB DATA)
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:26 #14
rs2000> Hvad skal jeg gører ved rammene.. Kan ikke sende dem retur til www.pcudstyr.dk
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. december 2002 - 16:27 #15
hvorfor kan du ikke retunere dem?
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:27 #16
ring til dem du har en reklamations ret.... og hør hva de vil gøre ved det
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:28 #17
De skriver:

Returnering af nye ubrugte varer skal ske inden 14 dage i ubeskadiget emballage sammen med fakturakopi.

Handel og kreditering sker i henhold til købelovens bestemmelser vedr. E-handel. Fragt krediteres ikke

Da forstår jeg på at min vare er brugt, da den har være i min computer
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:29 #18
ja men den geller ik fordi den er defekt
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. december 2002 - 16:30 #19
Der står også dette:

Reklamationsret
Med mindre andet er anført, er produkterne omfattet af 2 års reklamationsret mod fabrikationsfejl fra fakturadato. Ved fejl i produkterne skal reklamation og den defekte vare være modtaget hos PCUDSTYR.dk inden periodens udløb.

Kunden betaler omkostningerne ved fremsendelse af produktet til os. Defekte produkter repareres normalt indenfor en uge. Efter reparation sendes produktet gratis tilbage til kunden. Kan vores tekniske afdeling ikke finde fejl på produktet, returneres produktet med Post Danmark på efterkrav med et gebyr på DKK 200,-.

Vedlæg de til produktet hørende manualer, drivere og kabler samt udførlig fejlbeskrivelse og fakturakopi.

Varer skal indsendes i forsvarlig emballage. Alle produkter, som leveres indpakket i antistatisk emballage, skal ved returnering være indpakket tilsvarende. Sker dette ikke, kan varen tage skade, hvorfor reklamationsretten kan bortfalde.

PCUDSTYR.dk kan ikke drages til ansvar for tab af kundens data. Det er derfor vigtigt tage kopi / backup af data. PCUDSTYR.dk kan heller ikke drages til ansvar for følgeskader på tilsluttet udstyr eller indirekte tab såsom drifttab, installationsomkostninger mv.

Ved enhver returnering skal der være angivet tydelig telefonnummer, navn og adresse samt e-mail adresse.

Defekte varer indsendes til

      PCUDSTYR.dk

      Struervej 141

      7500 Holstebro
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:31 #20
Reklamation ang. fejl og mangler skal meddeles PCUDSTYR.dk snarest muligt efter varens levering og senest 8 dage efter det tidspunkt, hvor køberen har eller burde have opdaget fejlen. (det skriver de jo)
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:33 #21
Nåår ja, Jeg har Livs vareit Reklamations ret...

Bare lige et Pakkesprøgs mål..

Hvor finder jeg en kasse til ramblokken ?
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:34 #22
brug noget bobbel plast og en gang gaffetabe....
Avatar billede mindfields Nybegynder
12. december 2002 - 16:38 #23
chewie hvis du ikke har andet at skrive!!!!!!!!!!
så bliv lad stop med at lave det skod link der.
DU ER IKKE STRISSER.
har lagt mærke til at du skrive det hver gang der er en lige (dårlig overskrift)
har din mor slået dig?
eller er det mangel på RESPEKT!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. december 2002 - 16:39 #24
og så i en brevpakke foret med bobleplast også.
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:39 #25
LOL DA... nice nok du setter ham på plads
Avatar billede Regta500 Praktikant
12. december 2002 - 16:40 #26
yeps så er den nok hjæmme....
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. december 2002 - 16:41 #27
Hørt "mindfield".
Den der kommentar fra "chewie" er set noget tit,og i dette tilfælde handlede sp.mål da om overskriften.
Den er da ikke svær at overse :-)
Avatar billede mindfields Nybegynder
12. december 2002 - 16:44 #28
Han er nogle gange for naiv...
Og som RS2000 siger overskriften passede til SPM
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. december 2002 - 16:45 #29
Jeg søgte lige på www rush dk god titel og den dukkede faktisk op 60 gange :-O
Avatar billede mindfields Nybegynder
12. december 2002 - 16:45 #30
lol
Avatar billede mindfields Nybegynder
12. december 2002 - 16:47 #31
Men det er ikke kun ham, der er flere som tror de smarte eller bare bedre end os andre, ved at give det link!!!
Avatar billede mindfields Nybegynder
12. december 2002 - 16:48 #32
Har bare lagt mærke til at ham chewie, skriver det næsten altid.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. december 2002 - 16:49 #33
Men linket passer også fint til de sp.mål hvor folk bare skriver "HJÆLP!!!"
De er her også rimelig tit.
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
12. december 2002 - 17:14 #34
ok, Sender det i morgen.