Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 15:20 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i ?

http://mats1122.frip.dk/index.html

Hvad kan der laves bedre?
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 15:21 #1
Jeg ved godt at nogle links ikke peger hen på det de skulle :)
Avatar billede cdc Novice
12. december 2002 - 15:28 #2
Nu har jeg set den flere gange, og jeg synes det er en farvelade uden lige. Og nu begynder jeg snart og misstænke dig om at prøve at lave reklame for den
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. december 2002 - 15:28 #3
Jeg synes dit farvevalg er katastrofalt. De passer ikke rigtigt sammen. Den gule farve er meget belastende at se på :-) Måske skulle du prøve at køre lidt over i de grønne nuancer som på i logoet.

Den kan godt virke en lille smule forvirrende, fordi der står meget tekst rundt omkring, uden nogen indramning af fx menu og indhold.

Selve toppen ser meget fin ud. Forsøg at køre samme fine stil hele vejen igennem.
Avatar billede scoty Nybegynder
12. december 2002 - 15:32 #4
Jeg synes heller ikke at dit farve valg hænger godt sammen. Du burde tage et lille online design kursus, eller finde nogle gode tutorial.
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 15:34 #5
Hvad syntes i om den grønne farve nu, ude til venstre ?
Avatar billede scoty Nybegynder
12. december 2002 - 15:38 #6
--> Hon11. Du må sku forstå når vi er flere der siger at du skal tænke meget over dit farvevalg. Det er ikke for sjovt at vi, fortæller dig at dine farver ikke hænger sammen.

Det kan godt være den grønne farve ude til venstre er pæn, men så lav dit farve udvalg udfra det.
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. december 2002 - 15:38 #7
Er enig i at farverne ikke er de smarteste  men det er ikke kun farverne men selve opbygningen og indholdet der gør siden utrolig rodet.  En masse blink en masse tekst med en masse funktioner. En masse sponsor, stemme noget, menu, billeder, profiler, osv. osv.
Dit logo ser også underligt ud da baggrunden på det er en anden farve end kassen du har som baggrund til logoet.

Det billede du har på forsiden kan jeg se er et Lee her fra eksperten har lavet. Ville bare lige sikre mig at du har fået lov til at bruge det ?  eller har hun sendt det ind til bedømmelse ?  www.pspgrafik.dk

Der er en del at arbejde med syntes jeg :)
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. december 2002 - 15:39 #8
Hvaaaa, er det erotik-dag på eksperten eller hvad? :))

Er forresten enig med farve kommentarerne
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 15:49 #9
Det vil sige at det andet er godt nok. Men jeg skal bare lave om på designet så det ser meget bedre ud ?
Avatar billede 7degreez Praktikant
12. december 2002 - 15:52 #10
Har du ikke bare rippet chart.dk
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 16:00 #11
Nej, det har jeg ikke
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 16:00 #12
selvom det ligner chart.dk meget
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. december 2002 - 16:40 #13
hvad er det der ligner chart meget ?  Nu det ikke for at tage glæden fra dig hon11 men den ligner overhovedet ikke chart
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. december 2002 - 16:54 #14
Nope, det gør det bestemt ikke
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 17:32 #15
Jeg mente nu at selve systemet ligner meget Chart.dk. hvis du kigger efter.

Hvad syntes i om det jeg har lavet nu på siden ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. december 2002 - 17:47 #16
(1) Du blander alt for mange farver sammen, hold dig til de samme nuancer. Bruge evt. www.colorschemer.com/online til at finde nogen der passer sammen. F.eks. står den hvide farver meget skarpt i forhold til de andre farver, og det gør teksten lidt sværere at læse.

(2) Der er en mouseover på HotorNot billedet, men der er ingen funktioner, i hvertfald ikke her hos mig.

(3) Synes du mangler en lille intro til side, det er ikke sikkert at alle kan regne ud hvad man kan bruge siden til.

(4) Hvad er 7641 og ddd, som står på siden?

(5) Mats billedet bliver ikke vist

(6) Samlet bedømmelse: 7@13
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 17:54 #17
jakobclausen >>>

(1) Jeg har lige ændret på farverne, du kan lige se hvad du syntes om de farve valg der.

(2) Det ved jeg godt, men den kommer til at dú ;)

(3) Hmm, Men der står jo "Hotornot" i toppen af siden.

(4) Det er bare lige noget kode som skal rettes til :)

(5) Det ved jeg godt ;) Det er fordi jeg leger lidt med koderne nu.

Men hvad syntes du om siden nu ? :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. december 2002 - 18:15 #18
Det der genere mig mest er stadig den meget lyse (hvide) farve
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 18:24 #19
jakobclausen >> Hvor ser du den hvide lyse farve henne ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. december 2002 - 18:36 #20
Ja den ser jeg ude i delen til højre
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 18:42 #21
Nååh, mener du oppe i toppen hvor alle de der flag er ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. december 2002 - 18:47 #22
Hehe Nej jeg mener din indholdsdel, delen til højre, hvor du skriver Senest 25 kvinder ....
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 18:51 #23
hehe okay :D Det hvide med det blå hvor der står hvor meget de har fået i rate. Det er det ik? ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. december 2002 - 18:52 #24
Jeps, jeg synes at den lyse farve står meget kraftigt iforhold til de andre farver. Prøv at se om du ikke kan finde en lidt lysere nuance
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 18:57 #25
Prøv at se nu ;)
Avatar billede hon11 Nybegynder
12. december 2002 - 18:57 #26
Hvad syntes du om den  ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. december 2002 - 19:10 #27
Synes at det er bedre
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. december 2002 - 20:03 #28
Jeg er sådan set lige glad, men det eneste scoty siger udover hvad det er sagt, er " Du burde tage et lille online design kursus, eller finde nogle gode tutorial." , hvilket jeg ikke synes er en sitevurdering.

Undre mig bare over at du slet ikke kan bruge noget af det vi andre sagde