Avatar billede magnust Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3D Max Studieversion?

Jeg læste på 3dmaxer.dk at det skule være muligt at erhverve sig en studieversion af 3D Max. Er der nogen her der kender til dette, og er der nogle kriterier med hensyn til hvilket studie/job man er i gang med?
Avatar billede roslev Nybegynder
19. oktober 2000 - 07:44 #1
http://www.3d-connection.dk/software/discreet/studie.htm

Programmet må ikke bruges i kommerciel sammenhæng, og når man stopper med at studere udløber ens licens!
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. oktober 2000 - 15:20 #2
Der er en del diskution om, om man skal aflevere programmet tilbage, eller om man ikke skal! Det er rigtigt at 3d-connection siger at man skal, mens at at ravenholm (www.ravenholm.dk) og teamvision (www.teamvision.dk) siger at man ikke skal!
Avatar billede ravnsborg Nybegynder
02. november 2000 - 11:15 #3
Sagen med studie versioner er vel bare at man ikke må bruge programmet kommercielt.
Avatar billede lassebm Nybegynder
02. november 2000 - 16:10 #4
ja det tror jeg også!