Avatar billede kegud Nybegynder
12. december 2002 - 15:00 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

ok?

www.dexter-web.dk/temp/
Det site. Lidt feedback på farver og sådan. Jeg har prøvet med grøn baggrund, men kan ikke rigtig finde en farve der passer.

Jeg har ikke brug for kritik af min kode eller andet, det er bare farver og opsætningen. Og så er toplogo bare noget snask som ligesom skulle illustere at der faktisk kommer et logo.

Kontruktivt kritik belønnes q:
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
12. december 2002 - 15:02 #1
Ok
Avatar billede game_tracker Nybegynder
12. december 2002 - 15:03 #2
Jeg kan ikke lide den. der er ikke rigtig nogle faver og ser ret død og xtrem kedelig ud. og banneren er ikke flot.
Avatar billede kegud Nybegynder
12. december 2002 - 15:09 #3
læs: Og så er toplogo bare noget snask som ligesom skulle illustere at der faktisk kommer et logo...
Og game_tracker, fedt at du ikke kan lide den? Kan jeg bruge til hvad, hvis du ikke fortæller hvad jeg kan gøre bedre?
Avatar billede sthen Nybegynder
12. december 2002 - 15:10 #4
Grundopbygningen er OK.
Kan dog ikke lide dine grønne links i forb. med den blå baggrund.
Det er pænt med menuoverskriften lodret i venstre side.
That's it
Avatar billede game_tracker Nybegynder
12. december 2002 - 15:17 #5
efter min mening skulle hele designet laves om (min mening!)
Avatar billede kegud Nybegynder
12. december 2002 - 15:19 #6
sthen, hvis jeg ændrer baggrunden til grøn, tror du så det ville være det?
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. december 2002 - 15:21 #7
kegud    Der er desværre for mange point liderlige folk i denne kategori, men et lille hurtig tip. Lad være at kommentere dem. Ignore dem og kommenter dem til slut. Har selv kommenteret dem en del og det ødelægger kun spørgsmålet :(

Jeg har desværre ikke selv noget konstruktivt at sige da der ikke er meget grafisk at se på siden som er det jeg kigger efter.  Men vil da gerne lige komme med en kommentar til farverne. Du mangler en kontrast syntes jeg. Men du kan sikkert ikke bruge det til noget da mange gerne ser 2 farver kun i et design, personligt syntes jeg det bliver for kedeligt i længden for det meste, der er dog undtagelser :)
Ellers er det jo bare at klø på, men smid noget mere grafik og indhold på, da det er svært at komme med noget ordentligt konstruktivt kritik af noget der kun er halv færdig.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
12. december 2002 - 15:29 #8
michael-k> jeg går ikke efter de point (betydder ikke meget for mig)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
12. december 2002 - 15:33 #9
Avatar billede kegud Nybegynder
12. december 2002 - 15:46 #10
fjernede logo, se www.dexter-web.dk/temp/df for en grøn bg i stedet. Og tak for de venlige ord, michael-k og sthen.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:24 #11
Skal du bruge et logo, Kegud?
Avatar billede kegud Nybegynder
12. december 2002 - 16:33 #12
Nej tak, mosegris.dk
Jeg klarer logo selv
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
12. december 2002 - 16:43 #13
Skal du bruge et logo, Kegud?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. december 2002 - 17:50 #14
(1) Hvad forestiller de topbar? Synes slet ikke at den passer ind til siden. Den sorte farve passer ikke så godt til den lyse blå

(2) Men ellers en ok side, som er let at danne sig et overblik over.

(3) For det meste er menuen til venstre, synes det er fint med lidt adspredelse, men menuen til højre.

(4) Med hensyn til farver tjek www.colorchemer.com/online/
Avatar billede kegud Nybegynder
12. december 2002 - 17:53 #15
jakob, det med toppen skal du ikke tage dig af, det er bare et eller andet jeg har smidt op, men prøv at tjekke www.dexter-web.dk/temp/df
Der har jeg modificeret lidt. (logo er igen bare noget der er hurtigt smidt sammen)
Avatar billede dexter_dk Nybegynder
13. december 2002 - 17:45 #16
kegud ejer verden i helvede og fortjener et blowjob
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. december 2002 - 19:06 #17
dexter_dk: Det er noget at en udtalelser du kommer med synes jeg, har du noget grundlag for sådan en "beskidt" bemærkning
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
13. december 2002 - 19:07 #18
siden kan ikke vises...
Avatar billede kegud Nybegynder
13. december 2002 - 20:58 #19
stefan_jensen, jeg har lige formateret |:
Siden er oppe igen nu
Avatar billede kegud Nybegynder
13. december 2002 - 21:02 #20
Og bare rolig, jakob. Jeg kender ham der skrev det, så ingen alarm (: