Avatar billede houborg Nybegynder
12. december 2002 - 12:17 Der er 10 kommentarer

kan ikke downloade fra nettet...

Jeg har problemer med at downloade og gemme sider fra nettet, hvad kan jeg gøre.
Jeg har styrepr. Windows XP og Stofanet forbindelse. Jeg har kontaktet Stofanet,men ingen resultat. De foreslår formatering, men da det er en overbygning af win98 se, så tænkte jeg, der må være en bedre løsning...
Jeg har prøvet følgende, uden resultat:
Har installeret XP igen
Har fjernet og installeret Internet Explorer 6.0, prøvet en nyere version, men siger at jeg har den nyere version
Har installeret Download Accelerator, hvor jeg så godt kan downloade, men ikke gemme filer...
Har hentet IE 5.5, men siger at der er en nyere version af Internet, selvom jeg har fjernet den fra windows komponenter...
Har opdaget at jeg heller ikke kan sende kort fra nettet...
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, ?????
Hilsen RITA
Avatar billede swasper Nybegynder
12. december 2002 - 12:24 #1
øhh kan du ikke komme med et eksempel hvad det er du gør når du prøver at gemme en side?
Avatar billede houborg Nybegynder
12. december 2002 - 12:30 #2
Når jeg har bestilt noget på nettet, så går jeg i filer og gemmer siden med bekræftelsen på. Her siger den at Internet har fundet en fejl, og derfor lukker siden. Hvis problemet genopstår, så skal man genstarte, men det hjælper ikke på problemet...
Avatar billede macmand Nybegynder
12. december 2002 - 12:40 #3
Lige en tanke: Prøv at gå Tools -> Internet Options -> Advanced -> Sæt flueben i Disable Script Debugging (som vist nok er enabled per default i XP).
Avatar billede houborg Nybegynder
12. december 2002 - 12:48 #4
Der er flueben i 'disable script...', så det kan ikke være det...
Avatar billede macmand Nybegynder
12. december 2002 - 14:39 #5
Hvad mener du forresten med: " Har opdaget at jeg heller ikke kan sende kort fra nettet..."??
Avatar billede houborg Nybegynder
12. december 2002 - 14:49 #6
Jeg prøvede at sende et julekort, og det kunne den bare ikke...
Jeg har prøvet flere gange, men det kan være at det ikke har noget med dette at gøre, hvem ved...måske...
Avatar billede marsk Nybegynder
12. december 2002 - 14:55 #7
har du XP's firewall på?
du kan se på din "Local Area Connection" hvis der er en lille hængelås er firewallen aktiv!

- MarsK
Avatar billede houborg Nybegynder
12. december 2002 - 15:05 #8
nej, der er ingen hængelås.
Jeg har AVG virusprogram, og ZoneAlarm, jeg har dog prøvet at deaktivere alle, men uden held...
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 15:52 #9
Jeg ville prøve at geninstallere Internet Explorer. Det hjalp mig med et lignende problem.
Avatar billede houborg Nybegynder
13. december 2002 - 07:54 #10
Jeg har prøvet at fjerne og installere IE, men det ser ikke ud til at den fjerner det helt fra windows komponenter, flueben er fjernet visuelt, for den siger at jeg har nyere version når jeg installerer igen. Hvordan kan det være?