Avatar billede skjoldvig Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Site

Hvor kan jeg finde en go\' dansk site om sikkerhed?
Avatar billede pryce Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:02 #1
Avatar billede minau Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:02 #2
Hvilken slags sikkerhed?
Avatar billede minau Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:03 #3
Avatar billede skjoldvig Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:09 #4
Hacking/cracking især. Til sikring af server.
Avatar billede skjoldvig Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:28 #5
Aargh! Jeg ville også have givet minau point...
Avatar billede pryce Nybegynder
19. oktober 2000 - 00:15 #6
Hmm, jeg har altså kun 65 p. tilbage...minau?
Avatar billede victor44 Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:10 #7
Det kommer an på hvad du vil vide.

Hvis det er opskrifter på hvordan du hacker, så skal du nok lede længe før du finder noget rigtigt seriøst.
Hvis det er sikring af en server så kig på producentens sider og hent de pathes der anbefales til både OS og den service du vil publicere.

Check f.eks. http://www.securityfocus.com for nye problemer.

Hvis du prøver nogle af de tool\'s som der er nogle som har lagt offentligt tilgængeligt på nettet skal du være opmærksom på at det ikke er usædvanligt at når du installerer dem installerer du også en bagdør til din maskine.
Så vær lidt paranoid og lav en maskine til den slags som reinstalleres når du er færdig.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:32 #8
skjoldvig/pryce>> I/du er slettet. Hvorfor oprette en bruger, bruge alle point 20 min. efter, og lade den aden profil svare under 1 minut efter ?! Hvis der er protester, kan I/du skrive til os.
Avatar billede minau Nybegynder
19. oktober 2000 - 18:11 #9
Det var ikke så sødt - nu har jeg lige fået svaret ordenligt på et spørgsmål - men det er godt vi har en årvågen Admin (: