Avatar billede -viper- Nybegynder
12. december 2002 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

200 Point: Age of mythology

Hejsa

Jeg har lånt min AOM ud, og står i det problem, at jeg gerne ville se den PDF manual der er i spillet (PÅ DANSK).

Så er der nogen der kan skaffe en dansk manual til AOM - Indeholdende noget om "Triggers"

Det vigtigste er noget om hvordan man laver triggers, og det skal være udførligt beskrevet på dansk (Dette er en betingelse for point)
Avatar billede initializing Nybegynder
12. december 2002 - 14:20 #1
Ring til den person du har lånt spillet ud til og bed om at få det igen.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
12. december 2002 - 14:21 #2
tror ikke på du har lånt den ud :D ganske enkelt... men eller ring til han du har lånt det ud til og bed om at få det tilbage :D (som initializing skrev)
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
12. december 2002 - 14:24 #3
Hvordan spiller du så spillet uden CD'en?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 22:22 #4
lukketid?
Avatar billede -viper- Nybegynder
16. december 2002 - 09:33 #5
Ja ja - Som I er jo bundærlige som I plejer, og det er jo fint nok.. MEN jeg har faktisk KØBT spillet i Electronic World i City 2 (Tåstrup) for 299,- for ca. 1 måned siden - Så den er faktisk god nok.

Det kunne jo godt lade sig gøre, at se/læse manualen uden ligefrem at spille det ik´k Eller hvad?? - I hvert fald er det sådan det er.

Anyway - Selvfølgelig er det muligt at downloade spillet på både Kazaa og Edonkey... MEN tro det eller ej - Jeg vil GERNE stytte spilproducenterne når de virkelig kommer op med noget godt. For fanden - Det er 300 kroner vi taler om, set op imod ufalltelige mange spilletimer. Så det er en meget fair pris.

Men ikke mere for mig - Tro på det eller lad vær. Et eller andet sted kan jeg ikke bruge det til så meget, om I tror på det eller ej.

Mvh.
-Viper-