Avatar billede larry Nybegynder
18. oktober 2000 - 21:31 Der er 2 kommentarer

Vedr.: Opdatering/opgradering af IE 5.X

Når jeg så har set dette vindue et par gange så blir\' jeg sur:

\"Instalationprogrammet kunne ikke instalere alle komponenterne.
Luk alle programmer, og kør instalationprogrammet igen [OK][Hjælp]\"

Hvad er den smarteste (læs letteste) måde at klare dette på?

Jeg har tidligerer måtte slette diverse mapper samt alt i REGEDIT der lugtede af IE eller INTERNET (>40 steder) før det lykkedes.

Kommenter gerne.

Michael
Avatar billede teknik Juniormester
18. oktober 2000 - 21:48 #1
Måske, at fravælge at i-Explorer automatisk skal se efter opdateringer...?
...Hvis ikke det er en melding, som dukker op umiddelbart efter installation....

Hvis det sker umiddelbart efter installation er det formodentlig en defekt CD/fil du installerer fra.

Det er i hvert fald ikke et traditionelt porblem....

mvh :-)
Teknik
Avatar billede t-bone Nybegynder
31. oktober 2000 - 11:15 #2
hvis det er du har alt for amnge problemer med det kan du jo bare hente det nye inde påm tucows...

mvh :-)
T-Bone