Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
12. december 2002 - 00:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder den side hvor man kan købe bomber?

Nej, det er ikke en joke.. Jeg kan huske jeg engang havde en masse plakater-ting-noget fra S&H med en masse links til div. ting! Der var links til en side hvor man kunne købe bombe uden uran und so weiter.. Men hvad var linket? Kan jeg huske det? Neeej.. :)

/Seraphiel
Avatar billede goody-goody Nybegynder
12. december 2002 - 01:09 #1
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
12. december 2002 - 01:11 #2
Funny fucker :P
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2002 - 01:15 #3
"købe bombe uden uran" hold nu bare op og luk spørgsmålet ikke.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
12. december 2002 - 01:20 #4
nikolajdu - Det her er virkelig ikke pis, men jeg har desværre smidt de foldere væk :/

Om så siden ikke er fake ved jeg ikke.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2002 - 01:21 #5
Jeg er da hamrende bedøvende ligeglad.

Om du er ude efter virus, bomber eller kondomer, så finder du det selv.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
12. december 2002 - 01:22 #6
Øeh.. Den kostede over en million, så har ikke tænkt mig at købe den :/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2002 - 01:23 #7
Luk nu bare det spørgsmål.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
12. december 2002 - 01:23 #8
/tsk tsk..

Hvor er den ulovlige del her?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. december 2002 - 01:25 #9
Regler: 2.1.5
Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste materiale der kan benyttes i ulovligt øjemed. Feks. fremstilling af computervirus, bomber eller falske penge.

Du må nøjes med at brænde nogle hundrede pakker heksehyl af samtidig den 31. :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
12. december 2002 - 01:26 #10
Jeg kan kun grine.

Jeg tror sgu jeg smider en atombombe et eller andet sted når jeg finder siden *G*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. december 2002 - 01:30 #11
angel_seraphiel - Deaktiveres.

Lær det møgknægt. Du har fået så mange chancer og nu skal du til at diskutere hvorvidt eksperten nu også skal være bombenmandens næste inspirationskilde.

Hvad kan jeg sige...?? You blew it all up.

/Nikolaj