Avatar billede birgittejensen Nybegynder
12. december 2002 - 00:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

webdesigner søges til børneside

Jeg HADER at gøre dette, men føler mig nødsaget til det :o( Jeg er igang med at starte et firma, og skal bruge en webside .. *her kommer det så* .. der er ikke nogen penge i dette :o( Det skal bare være en lille side, og jeg vil meget gerne give points for det, men andet kan jeg desværre ikke tilbyde.
Det er en side for voksne, der omhandler reklamespeak, men den skal udarbejdes som en børneside, men stadig på en seriøs måde .. Jeg har al teksten og kan sagtens selv lave undersider osv .. Det er grafikken og selve opsætningen jeg ikke kan overskue.
Hvis nogen føler, at dette kunne være sjovt og lidt anderledes at gå i gang med, vil jeg meget gerne høre fra jer. Min email er birgitte@3dpcgame.com. Og igen .. undskyld, at jeg ikke kan smide nogen penge i det.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. december 2002 - 11:45 #1
Hvordan kan man starte et firma uden penge?

/per
Avatar billede beef12 Nybegynder
12. december 2002 - 11:47 #2
så kan du starte med at udlodde mange, mange flere points, så kan vi tale om det...
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
12. december 2002 - 11:52 #3
"Angiv hvor mange point du vil give til den/dem som kommer med svar på dit spørgsmål. Du kan højst give 200 point. "

Men jeg vil meget gerne åbne en 7 - 10 andre spørgsmål med samme emne
Avatar billede cms Nybegynder
12. december 2002 - 17:31 #4
blot for at udrydde eventuelle tvivl: det må man ikke (oprette mere end ét spm)
Avatar billede koed Nybegynder
13. december 2002 - 15:00 #5
Jeg er muligvis interreseret. Kunne du ikke sende en mail til mig, med lidt flere informationer. Hvad skal siden egentlig indeholde? hvilken type design havde du forestillet dig? osv. :)

a.lauritzen@mail.dk
Avatar billede muss Nybegynder
20. december 2002 - 16:21 #6
?
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
28. april 2003 - 15:36 #7
Anders - vi må vist hellere få lukket det her lol Smid lige et svar :o)
Avatar billede Kengun Praktikant
29. april 2003 - 13:35 #8
Men har du fået et design? Husk at alt der laves for points skal være tilgjengeligt for alle brugere. Der skal ik deles ud points for noget der har skjedd udenfor eksperten.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
02. december 2003 - 04:18 #9
har vist glemt at lukke