Avatar billede koldingeren Nybegynder
11. december 2002 - 22:07 Der er 5 kommentarer

Lukning af Windows 98

Når jeg har bedt komputeren om at lukke, sker der det at skærmbilledet med Windows lukker kommer, og så sker der ikke mere. Jeg må så tvangslukke. Hvordan løser jeg dette problem+
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. december 2002 - 22:13 #1
hent en patch hos microsoft, det er en gammelkendt fejl.
Avatar billede hal2002 Nybegynder
11. december 2002 - 22:14 #2
Har du installeret det Patch fra Micro$oft, som afhjælper dette ??

//HAL
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 22:15 #3
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;202633
min løsning på problemmet var et halvt defekt netkort,da det kom ud - svubti død computer.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. december 2002 - 22:51 #4
ja, det kan godt tænkes at netkortet får den til at hænge, den skal jo bryde forbindelsen til netkortet og er det defekt opstår situationen
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. december 2002 - 02:22 #5
Har du for nylig installeret noget nyt hardware, kan det være det som er problemet, især hvis det er noget på usb kan det godt tænkes at du ikke kan lukke Windows før du har fjernet "tingen"