Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
11. december 2002 - 17:04 Der er 13 kommentarer

Vurdering af 2cwd.dk

Jeg har netop åbnet www.2cwd.dk og vil gerne have jeres helt ærlige mening.
Avatar billede ducks Nybegynder
11. december 2002 - 17:10 #1
ARgh.. den popup giver ikke noget godt indtryk, hvis du kan, undlad at bruge den :\
Kunne godt bruge lidt flere farver, et logo i toppen. Det er en side der skal sende folk hurtigt til andre nyttige sider, så der kunne godt være en søgefunktion til din side. Der er en scriptfejl på siden.
Hvorfor står der QuickLinks nederst til venstre, er de andre ikke også links *g*

:)
Avatar billede soreno Praktikant
11. december 2002 - 17:11 #2
Jeg synes det er ærgeligt at du ikke overholder w3's specifikation for html:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.2cwd.dk%2F

Jeg synes ikke rigtigt jeg kan se formålet med siden - er det bare links eller hvad ?

Hvem forventer du vil bruge siden ?
Avatar billede ducks Nybegynder
11. december 2002 - 17:11 #3
Mangler lige... ellers meget flot og overskueligt design :)
Avatar billede eazye Nybegynder
11. december 2002 - 17:11 #4
Synes da designet er meget rart for øjnene, men måske lidt for kedeligt og "almindeligt"

+ I har et flot logo
- I mangler noget flot og prængende i toppen af siden.
/ Sæt evt Jeres logo op i toppen!

- EazyE
www.bboying.dk
Avatar billede soreno Praktikant
11. december 2002 - 17:12 #5
Hvad betyder navnet "2cwd" ?
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
11. december 2002 - 17:21 #6
Siden er ny så jeg prøver at lave så meget om så alle kan lide den.
Siden går du på at mand kan finde de størest sider på nettet.

hvis der er nogen gode forslag til siden må i gerne komme med dem.

Ps. jeg prøver bare at gøre det så godt jeg kan :o)
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
11. december 2002 - 17:21 #7
2cwd ( 2 cool web design )
Avatar billede ducks Nybegynder
11. december 2002 - 17:50 #8
eazye: Det er ikke tilladt at... gøre reklame for andre sider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål (http://www.eksperten.dk/regler.phtml)
Avatar billede eazye Nybegynder
11. december 2002 - 20:08 #9
Ok, det vidste jeg ikke! :)
Avatar billede werd Nybegynder
11. december 2002 - 20:40 #10
en sitevurdering kræver mere end 15 pts!!!
Avatar billede caroc Praktikant
11. december 2002 - 20:41 #11
jeg kan ikke li designet, synes at forsiden indeholder alt alt for mange informationer..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. december 2002 - 08:14 #12
(1) En meget enkel og efter min mening lidt kedelig side.

(2) Du har et logo med nogle pæne farver, så brug da dem i dit design, det vil give noget mere liv til siden

(3) Ser man på selve indhold og navigationen så er den helt ok, men når siden nu handler om cool webddesign, kunne man jo godt lave noget cool.
Avatar billede silkjaer Nybegynder
13. december 2002 - 16:38 #13
Enkelt og stilrent design. Dog er der nogle ting jeg bed mærke i!

Logoet, det yderste led, der går herud af.. mod skærmen, den virker lidt bøjet. Dette kan selvfølgelig godt være meningen.

Rammen omkring tabellen stopper ved top-delen af siden, hvilket ødelægger stilen en smule. Hvis rammen slet ikke var der, ville boksene med henholdsvis "[DK PORTALER]" osv, "glide" ud i baggrunden og ville muligvis give en god effekt...

Desuden ville det være godt at rygge alle de chart-ting lidt væk fra tabellens bund..

Desuden er det dejligt at se en side med minimum grafik, gør ventetiden mindre, og det er kun positivt. At lave et design der er stilrent, men stadig har minimal grafik er dejligt!

MVH
Thomas Silkjær