Avatar billede sundsdal1 Nybegynder
11. december 2002 - 10:25 Der er 9 kommentarer

virtuel hukommelse

hvorfor skriver min pc en besked om jeg ikke har så meget virtuel hukkomelse tilbage,og hvordan får jeg mere virtuel hukkomelse,er det bare et nyt grafikkort jeg har brug for, jeg har et skærmkort der hedder ati 3d rag llc agp???
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. december 2002 - 10:27 #1
Virtuel hukommelse er når windows bruger din harddisk som ekstra ram-lager. Det har intet med dit grafikkort at gøre...
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
11. december 2002 - 10:28 #2
Nej du skal bare ryde op i dine Internet Temperate Files og Cookies
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 10:38 #3
Eller du kan lave mere virkuel hukkomelse. dvs at du sætter en højre grænse for hvor mange % at windows må bruge af din HDD til at svop filer (tror ikke det er korekt stavet). Nogen siger at det er fordi at man ikke har nok ram i sin computer... Vi tror ikke helt på det, men lidt rigtigt er det nok
Avatar billede chrisrj Forsker
11. december 2002 - 10:59 #4
En god tommelfinger regel er at have ca. 3 - 4 gange så meget virtuel hukommelse som man har RAM.

Dvs. hvis du har 128 MB RAM skal du have 384 - 512 MB virtuel hukommelse.

Også hedder "swapfil" eller i WIN XP "sidefil". ;)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 11:11 #5
jeps. det var lige det jeg mente..
Avatar billede sundsdal1 Nybegynder
11. december 2002 - 12:17 #6
jeg er ikke helt sikker på jeg forstår det helt,jeg er ikke så hurtigt i pæren omkring alt dette pc teknik
Avatar billede initializing Nybegynder
11. december 2002 - 18:24 #7
Overvej en anden kategori.
Avatar billede chrisrj Forsker
28. oktober 2003 - 14:15 #8
Lukketid??
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
28. oktober 2005 - 11:13 #9
Hey det må muligvis på tide at få lukket dette spørgsmål!!!