Avatar billede promotion Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Frontpage versus Publisher

Jeg har lavet en hjemmeside i Publisher. EFTER AT HAVE uploaded den med FTP kan ikke få den til at sende mine mails retur selvom jeg har understøttelse af Frontpage på mit domæne. Hvad gør jeg?
Avatar billede keysersoze Guru
18. oktober 2000 - 17:16 #1
lave en hjemmeside i Publisher??? det gøt man ikke!!! det kan til nød og næppe accepteres, at man laver sider i Frontpage som begynder - men derefter bruges altså Dreamveawer, Homesite eller det bedste: Notesblok

begynd med frontpage!
Avatar billede Jman Praktikant
18. oktober 2000 - 17:20 #2
-> k:
Mon det var et svar....I don\'t think so!
Dine preferencer til programmer bør være som en kommentar...

->Promotion:
Hvad mener du med at sende dine mails retur? Er det en send-formular eller hvad er det du skal bruge?
Avatar billede keysersoze Guru
18. oktober 2000 - 17:45 #3
superior >> det var et ærligt svar... man kan ikke lave noget seriøst i Publisher, og det er meget lettere at stille op i Frontpage for en begynder
Avatar billede promotion Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:48 #4
Prøv at se på www.luftrenser.dk, så forstår du måske problemet bedre. Jeg forstår ikke hvorfor det nogle gange virker og andre gange virker det ikke. (Det virker kun når jeg ikke oploader nye versioner)

NB !
Kan man \"finde\" Frontpage noget sted? Så jeg kan prøve det af inden jeg anskaffer det!

På forhånd tak.
Avatar billede friiser Nybegynder
18. oktober 2000 - 18:25 #5

Sådan som jeg har set dit site, så er der ikke nogle problemer med at bruge den mailformular du bruger nu... Den virker.

Grunden til at den ikke har virket til at starte med er fordi du har bruge et andet program til at uploade dine sider med. For at man kan få sine mailformalere til at virke skal men uploade igennem FrontPage for at få dem til at virke..

Der er en forklaring til alt :)

~friiser~
Avatar billede friiser Nybegynder
18. oktober 2000 - 18:27 #6

Forresten... for at bruge Frontpage extentions ) som er aktivt på dit webhotel ) så skal du bruge FrontPage til at lave dine sider...

~friiser~
Avatar billede ujdesign Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:57 #7
Så var den der igen! Den arrogante bedreviden om hvad man kan bruge, og hvad man ikke kan!!!
Hva\' f.... rager det andre hvad keysersoze kan acceptere.
Selvfølgelig kan man lave sider i Publisher, faktisk er \"luftrenser.dk\" da en nydelig side. Men OK Publisher har da sine begrænsninger.
Hvis du gerne vil arbejde med en WYSIWYG-editor, kan du jo starte med FP Expres eller såmen Netscape Composer og selv putte en formular ind.
De fleste servere understøtter et formularscript.
Ellers gå direkte til f.eks StonesWebwriter.
Det er nemmere end du tror, bare du ta\'r det fra en ende af. Og så er Stones gratis til privat brug.
Avatar billede ujdesign Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:10 #8
Forsat
Men iøvrigt kan du jo også forsøge med nogle af de andre editorer. Ovenstående er blot ca. den vej jeg, indtil nu, har benyttet.
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2000 - 00:41 #9
ujdesign >> det var ikke så meget med hvad jeg kan acceptere - det er også set ud fra det synspunkt, at man som nybegynder skal have gode råd! publisher er utrolig svært at have med at gøre, og skal outputtet virkelig kunne bruges til noget, og vil man arbejde videre med det, er det det forkerte sted at begynde!

det er altså ikke noget med hvad jeg kan acceptere, jeg er ligeglad hvad noget bliver bygget op i - bare det ser godt ud og virker... det var et simpelt råd til, hvad man kunne gøre!
Avatar billede promotion Nybegynder
19. oktober 2000 - 08:59 #10
Mange tak allesammen. Jeg har fået mere end rigeligt til at jeg kan komme videre. Det er godt at se at I alle har tid og lyst til at hjælpe en stakkels nybegynder!

Mange tak

Søren
Avatar billede ujdesign Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:04 #11
keysersoze>> Ok, men så må du formulerer dig på en måde.
Avatar billede friiser Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:05 #12

Så skal der bare deles pointz ud for svar :)
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2000 - 11:08 #13
Man skulle også kunne bruge Publisher, da de fungtioner som ligger i publisher er konvetible med FrontPage. Man skal bruge den upload af hjemmesider, som følger med officepakken. Det er det samme program disse 2 benytter sig af ved upload.