Avatar billede mule Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kig lige her:

Kig lige på det her spm, jeg smider de her 100 p. ekstra i puljen til den der kan hjælpe mig...
Avatar billede entracore Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:09 #1
Ok - give mig dine point
Avatar billede mule Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:09 #2
Jeg ment selvfølgelig dette spm. http://www.eksperten.dk/spm/29209
Avatar billede ville Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:10 #3
Hvilket spm ???
Avatar billede keysersoze Guru
18. oktober 2000 - 17:10 #4
hvilket spørgsmål?
Avatar billede lens Nybegynder
19. oktober 2000 - 01:07 #5
Og så lige ind og markere her.
Avatar billede smiske Nybegynder
19. oktober 2000 - 01:21 #6
Hvis jeg har forstået dit/det spørgsmål korrekt har du dual boot med Linux og win98.  Grunden til du ikke kan starte win98 er fordi Linux laver din Master Boot Record om automatisk.  Løsningen er enten at anskaffe sig et lille program der kan styre dual-boot, eller simpelthen at lave en f-disk igen. MEN, laver du bare en \"almindelig\" f-disk får du ikke slettet din Master Boot Record, så når du vil køre f-disk starter du med at skrive \"F-disk /mbr\" så vil den genoprette din boot record og du burde nu kunne køre Win98.
Avatar billede deternal Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:43 #7
Fix at installe lilo i mbr
Avatar billede deternal Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:49 #8
Og kør Debian, SuSe eller Bestlinux istedet for Corel btw? ;))