Avatar billede larzy Nybegynder
11. december 2002 - 00:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MS Winsock ActiveX Control

Jeg sender noget data (integer mellem 0 og 100)  vha sockets fra en simpel server applikation til en simpel client applikation

det ser umiddelbart ud til at jeg kun kan modtager data mellem hvert 1/2 og hvert 1/10 sekund. Er det muligt at modtage data oftere - hvilken parameter skal indstilles i så fald?

Skal lige sige at jeg ikke er nogen ekspert på hverken VB eller sockets. Det jeg skal lave er bare et konstruktion hvor en computer sender lydvolumen (fra en mic) til en anden computer på et lokalnetværk. Det virker, men det går bare ikke tilstrækkeligt hurtigt.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
11. december 2002 - 15:35 #1
Winsock er eventbaseret så jeg tror ikke du kan stille hastigheden.

På din VB cd er der nogle eksempler(vb programmer med sourcekode) hvor der er lavet noget audio chat.

Jeg kan desværre ikke helt huske hvor de ligger på cd'en.

//akj
Avatar billede dk_akj Nybegynder
11. december 2002 - 15:36 #2
her ligger eksemplerne:
\Common\Tools\VB\unsupprt
Avatar billede larzy Nybegynder
12. december 2002 - 01:29 #3
thanks - jeg kigger på det