Avatar billede busk Nybegynder
18. oktober 2000 - 15:58 Der er 8 kommentarer

HVORDAN KOMMER JEG I GANG HOS WORLD ONLINE???

HAR BESTILT WEBHOTEL HOS WORLD ONLIVE OG VIL NU GERNE INDSÆTTE MIT VISIT KORT SOM HJEMME SIDE. HAR MODTAGET EN HEL STAK PAPIRER SOM JEG IKKE FORSTÅR.

SKAL BARE HAVE LAVET EN HELT BASIC HJEMMESIDE UDEN TINGELTANGEL

KAN DU HJÆLPE???
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. oktober 2000 - 16:08 #1
så så ikke råbe...

Har du eller har du ikke din visitkort hjemmeside ? hvis ikke, har du kendskab til hvordan du laver det...

Hvis nej til begge vil det tage meget tid, kraft og penge at sætte dig ind i det, lave din site, opbygning, funktioner m.v. Her vil jeg anbefale dig at bruge et bureau til udvikling af din visitkort løsning.

/ Lars
www.ljweb.com

PS. Helt tilfældigt kan jeg tilbyde dig en sådan løsning til en fordelagtig pris.
Avatar billede friiser Nybegynder
18. oktober 2000 - 16:21 #2

Du kan kontakte mig. Jeg arbejde for Apply IT A/S og hjælpe folk igang med sådanne løsninger..

Ring i morgen på 70 22 12 80..

m.v.h. Martin Friis
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. oktober 2000 - 16:21 #3
Du kan maile mig på ps@web-sale.dk så kan jeg hjælpe dig med at få din side igang.
Avatar billede friiser Nybegynder
18. oktober 2000 - 16:21 #4
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. oktober 2000 - 20:16 #5
Hvis det er det med selve oprettelsen du ikke kan finde ud af burde det værer muligt.

Hvis du KAN lave hjemmesiden så kig her:

Der vil nok stå et brugernavn f.eks:
Brugernavn: tommy14195
Kodeord: 154852
Domæne: www.mitdomane.dk

Så skal du bruge et FTP program som f.eks www.cuteftp.com her intaster du så de modtagede oplysninger hvorefter du trykker \"connect\", vælger de filer som der skal op (den første side brugerne skal se skal hedde \"index.htm\"), hiv så filerne over i den anden side, det er faktisk ligesom at bruge stifinder :)
Avatar billede jefa Nybegynder
20. oktober 2000 - 01:03 #6
Så vidt jeg kan se har \"busk\" stillet spørgsmålet i \"Genrelt Webhotel\" og ikke freelance opgaver.
Hvis man vil betale penge for hjælp kan man få hjælp allevegne.
Er Eksperten blevet en job-central i stedet for et forum hvor hjælpen er gratis.
Avatar billede rasmusf Nybegynder
15. februar 2001 - 17:50 #7
Hvad med at lukke dette spørgsmål???
Avatar billede dna Nybegynder
15. februar 2001 - 17:52 #8
Ja, det er mega træls, at folk altid prøver at score penge herinde på at hjælpe...!

Nå... luk nu dette lort..

dna