Avatar billede xtens Nybegynder
10. december 2002 - 18:49 Der er 5 kommentarer

Toolbar2000

Hejsa...

Jeg har fået downloadet Toolbar2000 og TBX, og har også fået det installeret, men ved ikke helt hvordan TBX virker..
Altså hvordan man får Office XP style på sine komponenter.

Så hvis der er en eller flere af jer der ved det, vil jeg meget gerne høre fra jer... :D
Avatar billede stone Forsker
10. december 2002 - 18:51 #1
har de ikke en hjemmeside med hjælp?
Avatar billede xtens Nybegynder
10. december 2002 - 19:08 #2
Synes ikke rigtig jeg kan finde noget...
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2002 - 09:58 #3
Avatar billede kayb Nybegynder
14. december 2002 - 19:18 #4
Nu ved jeg ikke hvilken en Delphi version du har men i Delphi 7 kan du
bare inkludere XPMainfest så får du XP Look på dine programmer når de kører under Windows XP og Normal look når de kører under alle andre versioner.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
03. januar 2003 - 17:38 #5
du skal putte en TBXSwither på formen og så skal du sætte "Theme" til OfficeXP, derefter tilføjer du TBXOfficeXPTheme til uses