Avatar billede a1a1 Novice
30. juli 1999 - 15:28 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Beta test...:)

Hej er der ikke nogen der har lyst til at afprøve min nye side ? :)...

http://boligshop.dk

I må meget gerne fylde ting i databasen da den alligevel bliver slettet inden at siden "åbner"...

Kommentarer og forslag modtages gerne...

mvh
a1 :)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
30. juli 1999 - 15:59 #1
Menuen er lidt uoverskueligt en ellers en god side
Avatar billede stein Nybegynder
30. juli 1999 - 17:04 #2
Det er en ok side..! men jeg kan ikke rigtigt li' jeres Design sorry...!! Men ellers er det er rigtigt god ide det der..! og alt det andet er også flot.

Avatar billede stroehm Nybegynder
30. juli 1999 - 17:40 #3
jeg har lige set siden .
Det er en brand god ide , som jeg selv godt kunne finde på at benytte mig af , da ejendomsmæglerne er nogle være fasistiske svin hvad angår salg af andres bolig , mere indirekte skat kan man ikke betale.
Jeg er heller ikke så vild med designet ,men det er jeg måske alene om - hvm ved?
Asp'en funger helt fint syntes jeg og der er hvad man kunne tænke sig , se nu bare hjælp hindanden og rettelse af sin butik så den ikke ligner alle de andres og mulighed for et par diskrette billeder og om man ikke osse kan sende et signal om at man ønsker en bolig helt gratis , det er da genialt.
her skal min banner måske sidde da jeg tror at en del mennesker vil kigge forbi , især efter effektiv reklame for siden, det ville ihvertfald sætte skub i den tror jeg. Genial ide A1.
men den skal nok ændres lidt rent design mæssigt hvis den skal leve op til nogle af de andre ret så dyre steder.  ;(> - -
Avatar billede chris Nybegynder
30. juli 1999 - 23:37 #4
Ja er god ide med siden.

Men jeg syntes nu også at Menu'en er meget overskuelig. Desuden kunne desginet være lidt mere kækt at se på :-)

Men du skal nok få en hel del hits med det indhold.

Mvh
Chris
Avatar billede bkp Nybegynder
31. juli 1999 - 00:02 #5
Helt fin ide!

Program koderne ser ud til at fungere!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
31. juli 1999 - 00:43 #6
Udemærket med noget solid kode. Men design og grafik holder ikke en meter... Brug dog noget mere tid på det i stedet for alt det koderi.
Avatar billede hy Nybegynder
31. juli 1999 - 07:57 #7
Får nogle fejl medd. ved tilmelding af sommerhuse, har smidt en besked på din kontakt side.

hyde
Avatar billede a1a1 Novice
31. juli 1999 - 14:34 #8
Tak skal i have :)

Med hensyn til design:
(-->dkkarpen, nej det er ikke det jeg bruger mest tid på : )

Er det farver, grafik, layout osv i er "utilfredse" med ?

Eller er det umuligt at finde rundt osv ?
(brugervenlighed :) )
(hvordan kan jeg evt rette det :) ? )

--> hy
tak for det :)
Fejlen er at der var en ' i overskriften, det bliver rettet så man godt kan bruge ' :)

Avatar billede 127144146281 Nybegynder
31. juli 1999 - 14:48 #9
Eller er det umuligt at finde rundt osv ?  JA

Du kan blandt andet dele det lidt op i sektioner, hvor der så er en anden side med flere underkategorier (bare en ide)
Avatar billede a1a1 Novice
31. juli 1999 - 14:53 #10
--> 12713323211
Bruger du netscape :)

der er nemlig stor forskel på menuerne
:)

I IE kommer der en menu frem med under kats
(men den er måske dum :(
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
31. juli 1999 - 15:16 #11
Nej jeg bruger IE5, men det er meget uoverskueligt med en menu der er så lang
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
31. juli 1999 - 15:19 #12
Men der står "Ikke IE version." øverst så jeg tror du har lavet en fejl i dit script der genkender browserne (hvis du har et sådant), skal jeg sende et screenshoot så dukan se hvad jeg mener?
Avatar billede a1a1 Novice
31. juli 1999 - 16:15 #13
hmm ok

Det må jeg lige kigge på

Tak

:)
Avatar billede killermaid Nybegynder
31. juli 1999 - 17:03 #14
Farverne i baggrunden er lidt, LA LA...
(Hvis du ved hvad jeg mener).

\Killermaid
Avatar billede hy Nybegynder
01. august 1999 - 12:16 #15
Kan jeg mon tjene min første p...
Man kan stadig ikke bruge  ' se evt.
http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/kapitel6/quot_tegnet.asp
Avatar billede a1a1 Novice
01. august 1999 - 15:58 #16
her er så dine første point :)

(jeg ved godt hvordan (du kan godt bruge ' i dit navn fx havde bare "glemt" mange af de andre, men tak fordi du opdagede det..))

Jeg uploader en ny version i morgen muligvis også med et andet design :)
Avatar billede hy Nybegynder
01. august 1999 - 17:18 #17
TAK !!!!!!!!!!!

Good Luck !!!!

hyde