Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. december 2002 - 00:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

kan i ikke pille på en anden server??

Er det helt umuligt at i, når i skal afprøve eller hvad i nu laver, bruger et andet sted til at afprøve det?
det eg mener er at ind imellem når man har skrevet et psyko langt svar, når man så trykker udfør, så popper der bare sådan en "login" side op, har hørt at det er fordi der bliver pillet ved siden. og det er altså virkelig noget der pisser mig af når man har siddet i 5-10 min for at formulere et godt svar, og så bliver det bare smidt ud i intetheden!
eller er det mig der tager helt fejl og det bare er en fejl der hænder nu og da???

på forhånd tak Mr bob
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 00:20 #1
Håber da ikke bare det er noget der sker nu og da, uden grund, for så har eksperten da nogle fejl, da jeg tit oplever at få en siden kan ikke vises fejl efter at have postet mit svar, surt hvis man ikke lige laver en kopi af ens svar
Avatar billede praetorian Nybegynder
10. december 2002 - 00:22 #2
Efter at have mistet 10 svar med tiden kopierer jeg altid min kommentar/svar men CTRL+X og sætter den ind igen med CTRL+v på den måde er jeg sikker på at jeg har gemt selve kommentaren.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. december 2002 - 00:54 #3
Pretorian, det gør jeg også for det meste, men den gør det aldrig når jeg kopierer det, og så når jeg endelig lader være, sig ryger det ad helvede til!
det holder jo heller ikke at man skal sidder og lave sikkerhedskopier bare fordi der er nogle der piller konstant, og så var det jeg tænkte at det måske ville være en idé at bruge en  anden server som prøveklud i stedet for denne her!
Avatar billede rbnh Nybegynder
10. december 2002 - 01:47 #4
Hvis I kopierer med Ctrl+X så kan jeg da godt forstå det forsvinder :)
jeg bruger Ctrl+C for kopiering og Ctrl+V for indsæt!
Avatar billede inmyworld Nybegynder
10. december 2002 - 01:51 #5
lol rbnh
Avatar billede praetorian Nybegynder
10. december 2002 - 09:07 #6
rbnh:

Bruger Ctrl+X som en slags "sikkerhed" for at det rent faktisk også er blevet kopieret.
Avatar billede robotten Praktikant
12. december 2002 - 08:21 #7
Bakker mr-bob op herfra. Kender til frustrationen, når ens kommentar forsvinder. ER dog også begyndt at kopiere teksten, men det kan da glippe. Og vupti, væk er alle de links, man lige har fundet...
Avatar billede robotten Praktikant
16. december 2002 - 15:15 #8
Og så døde den debat...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
16. december 2002 - 15:55 #9
ja og det er sket mere end 3 gange siden! et par gange til og jeg skreiver en alt for lang mail til Admin! :-(
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. december 2002 - 08:31 #10
Det er ikke fordi der pilles i serveren, men fordi der er en timeout på sessions. Efter ca 15 minutter uden aktivitet bliver man logget ud. og ja, det er ret irriterende for man rammes jo netop når man har brugt lang tid på at finde og formulere et svar.

Så svar der er mere end et par linier skriver jeg som regel i notepad og laver så en copy&paste tilsidst. Det giver også meget bedre overblik over svaret end man har når man prøver at skrive det direkte i tekstareaet

mvh JakobA
Avatar billede mr-bob Nybegynder
17. december 2002 - 11:51 #11
jakoba> det er ikke altid Timeout, mange gange er det altså en 5-6 min hvor man slet ikke kan logge på bagefter!