Avatar billede lohmann Nybegynder
09. december 2002 - 20:49 Der er 19 kommentarer

Designer søges

Jeg har brug for 1-2 designers til lave erotiske desing.

Hver enkelt opgave er af mindre omfang.
1 forside med grafik hvor du får alt nødvendigt leveret.

Er du dygtig kan du komme til at lave en del penge i fremtiden.

Send en mail til: info@galleryguy.com
Medsend eksempler på dit arbejde. Ikke nødvendigvis erotiske sider.
Husk at sende din pris med. (bare en cirka pris)
Avatar billede staz Nybegynder
09. december 2002 - 21:03 #1
www.sharksforum.com - Der har du måske mere held, ellers er der også www.freelanceweb.dk
Avatar billede lohmann Nybegynder
09. december 2002 - 21:05 #2
Takker ;)

Venter dog stadig lige med tålmodighed på et venligt menneske herfra ;)
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2002 - 21:34 #3
Jeg er måske interesseret, men det vil sige at det første der laves er der ingen penge I, men det vil der være i fremtiden?
Bare et opklarende spørgsmål.
Avatar billede lohmann Nybegynder
09. december 2002 - 23:35 #4
Ingen arbejder gratis ;)  heller ikke for mig...
Jeg betaler altid.
Avatar billede melao Nybegynder
10. december 2002 - 09:14 #5
mail sendt.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 11:17 #6
okay, jeg sender dig en mail
Avatar billede smooth Nybegynder
10. december 2002 - 11:50 #7
lohmann >>

Har du ikke brug for en PHP programmører ?

Med venlig hilsen
Smooth
www.websteps.dk
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 12:43 #8
hej Smooth, jeg kunne godt bruge en freelance PHP progarmmør til nogle opgaver i ny og næ, hvis du er interesseret kan du skrive til osj@device.dk, så kan vi evt. finde ud af noget.
Avatar billede lohmann Nybegynder
10. december 2002 - 15:23 #9
Smooth,
Tak for tilbudet. Jeg vil huske det hvis jeg får brug for en PHP programmør.
Lige nu har jeg dog ikke brug for en programmør for adult siderne på nettet har allerede nogle kraftige programmer til at hjælpe de mange webmasters ;)
Avatar billede melao Nybegynder
19. december 2002 - 16:55 #10
lohmann har du fundet ud af noget?
Avatar billede mal_t Nybegynder
10. januar 2003 - 16:18 #11
www.adulttemplates.com << Hvorfor downloader du ikke bare her?
Avatar billede lohmann Nybegynder
10. januar 2003 - 18:32 #12
Mal T,

Fordi deres templates er ualmindelig kedelige og dårlige ;)
Avatar billede mal_t Nybegynder
11. januar 2003 - 14:38 #13
lol, ok... :D
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 13:47 #14
Har du fundet ud af noget lohmann, du har ikke sendt mig en mail, men hvis du har fundet ud af noget ville det nok være en ide at lukke spørgsmålet.
Avatar billede smooth Nybegynder
02. juni 2003 - 14:41 #15
spacemaninc >> Det er ved at være længe side jeg har været her inde, så jeg kan slet ikke huske om jeg har sendt en mail til dig. Og om du har brug for en PHP programmører
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 14:43 #16
nej det har du ikke, pt. har jeg ikke brug for en, men send lige en mail på osj@device.dk og skriv PHP programmør i emne feltet, så gemmer jeg dig til jeg får brug for en, hvis det er iorden.
Avatar billede lohmann Nybegynder
02. juni 2003 - 15:02 #17
Jeg fandt én som havde kvalifikationer og et prisniveau som var til at have med at gøre, men jeg har ikke hørt fra ham siden.
Avatar billede smooth Nybegynder
02. juni 2003 - 16:05 #18
lohmann >> Jeg tror godt at jeg vil kunne lave noget der ser fint ud..

Jeg sender dig en mail sener på dagen ang. hvad jeg kan og hvad jeg har lavet ..
Avatar billede lohmann Nybegynder
02. juni 2003 - 16:30 #19
Tak skal du have ;)

Huske lige at sende en pris med.