Avatar billede bertelsen Nybegynder
09. december 2002 - 18:27 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

JTable

Hej,

Jeg har lidt problemer med at få indholdet af en Vector lagt ind i en JTable.

Min kode er bygget således op:
DBvare(udfører SQL) -> Administrator -> GUIvare

Koden hvor jeg vil bruge min vector ser således ud:

String[] columnNames = {"EAN Nr","Varenavn","Antal","Reol Nr","Plads Nr",};

JTable table = new JTable(????????, columnNames);
JScrollPane scrollPane = new JScrollPane(table);

Jeg kan ikke uden videre bruge Vectoren istedet for ??????? ved f.eks at kalde admin.alleVarer();

Er der nogen der kan hjælpe med den ? På forhånd tak.

/Bertelsen
Avatar billede aslan Nybegynder
09. december 2002 - 18:31 #1
Hvis du hellere vil bruge et array så har jeg smidt et færdig eksampel op her:

http://www.eksperten.dk/spm/292806
Avatar billede riversen Nybegynder
09. december 2002 - 18:31 #2
du skal have fat i en tablemodel...nedarv fra AbstractTableModel og override metoderne getValueAt, getColumnCount og getRowCount
Avatar billede bertelsen Nybegynder
09. december 2002 - 21:36 #3
Tak for hjælpen, begge to.