Avatar billede kashmir Nybegynder
09. december 2002 - 16:05 Der er 8 kommentarer

lyd fra fjernsynet under dvd film ?!?! (Euroline 6722m)

Har lige købt en euroline dvd afspiller fra fakta til 800kr. Den virker fint so far, men men men når jeg afspiller en film på den, kan man (meget svagt) høre lyden fra  fjernsynet under lyden fra filmen, DØDIRRITERENDE. Hva kan det være, har prøvet på 2 forskellige tv, det ene var ikke så slemt, men var der stadigt. Dvd'en er tilsluttet med at scarstik.....?!! Kan ikke være afspilleren vel ?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2002 - 18:48 #1
prøv at sætte den til via en videos scarstik=av2 på videosens kaneler
Avatar billede sekam Nybegynder
09. december 2002 - 19:14 #2
Hvis du har parabol eller andet udstyr tilsluttet fjernsyn, video eller dvd afspilleren, så prøv at fjerne det.
Avatar billede whoami Nybegynder
09. december 2002 - 22:05 #3
Jeg havde det samme problem. Ved ikke hvad det er rent teknisk, men det hjalp da jeg kørte dvd'en gennem min video først.
Try it. Se om det virker! Ellers må du jo gøre noget andet  ;-)
Avatar billede donwang Nybegynder
11. december 2002 - 14:22 #4
Hmmm... Jeg købte også sådan en, men retunerede den, da den slet ikke kan afspille alle de formater som der står i kataloget. Da er ikke den samme model som den i bladet, hvis du ser godt efter.....
Avatar billede kashmir Nybegynder
11. december 2002 - 17:09 #5
Jeg er nu godt tilfreds med selve afspilleren, det virker til at være den fra bladet, og den spiller uden problemer svcd, mpeg osv... samt er regionsfri.. Virkede da jeg skiftede fjernsyn også..
Avatar billede bang666 Nybegynder
16. december 2002 - 00:07 #6
du skulle prøve og køre lyden over dit anlæg(hvis du har sådan et), den er stensikker, du kommer jo ikke i nærheden af tv signalet!!!

brug et ganske almindeligt "rød/hvid audio stik" de er ikke dyre

problem løst!!!
Avatar billede hovgesen Nybegynder
05. januar 2003 - 12:03 #7
Jeg har selv købt en euroline DVD-afspiller 6722M. Da jeg skulle afspille nogle af de formater som står på æsken, kunne den ikke det. F.eks. VCD, men det kan der faktisk rådes bod på. Jeg fandt en side på nettet, hvor man kan afkode afspilleren, så den kan afspille alt (med forbehold). Siden hedder: http://www.home.no/e6722m/
Der er en meget udførlig vejledning, til hvordan afspilleren afkodes. Det er næmt. So try it!
Avatar billede mcmidtfyn Nybegynder
05. marts 2003 - 20:41 #8
Jeg har også købt en ! Har også samme lyd problem.
Løsning: Fjernsynet skal stå på kanal 0 (video) med video'en slukket, inden du starter DVD'en eller skifter til "Ext" kanal.
Jeg mener det må være et problem med tv'et (Schneider 33")
Håber det er skrevet forståeligt