Avatar billede kasper7 Nybegynder
09. december 2002 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsætte data i access

Hej,

Jeg har en hjemmeside hvor man kan indsætte links i en database som vikede fint nok på mit webhotel.
Men da jeg flytte hele hjemmesiden over på min egen server (incl databasen) kom den med fejlmeddelsen:
"Operation must use an updateable query" når man ville indsætte et link.
Hvad skal det betyde?

Mvh Kasper
Avatar billede Spotgun Seniormester
09. december 2002 - 15:47 #1
Det betyder at der ikke er skriverettighed til den mappe din database ligger i.
Avatar billede Spotgun Seniormester
09. december 2002 - 15:48 #2
Avatar billede kasper7 Nybegynder
09. december 2002 - 15:48 #3
Sætter man det op ude i IIS'en??
Eller hvad gør man der?

Mvh kasper
Avatar billede Spotgun Seniormester
09. december 2002 - 15:50 #4
Du sætter det op i filsystemet på din server. Højreklik på mappen, vælg egenskaber -> sikkerhed, og tildel skriveadgang til IUSR_xxx brugeren, så skulle det virke fint.
Avatar billede kasper7 Nybegynder
09. december 2002 - 15:52 #5
Ok! Tak skal du ha'!