Avatar billede scoterhansen Nybegynder
09. december 2002 - 13:37 Der er 12 kommentarer og
4 løsninger

hitman 2

hej eXPerter:-)

jeg er gået i stå i hitman 2:/... i den mission hvor man rede i agent og sprænge en mur i luften for at gennemfører missionen!

så er mit spm hvor sætter jeg bomben sådan at jeg ikke slev bliver sprunget i småstykker, fordi jeg kan ikke finde ud af at sætte den
hvordan?
hansen
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2002 - 13:40 #1
Kig her www.gamefaq.com og søg efter Hitman 2
Avatar billede jones_net Nybegynder
09. december 2002 - 13:42 #2
søg på google.com efter: hitman 2 walkthrough

/J
Avatar billede hahaha Nybegynder
09. december 2002 - 13:45 #3
Avatar billede hahaha Nybegynder
09. december 2002 - 13:46 #4
Avatar billede hahaha Nybegynder
09. december 2002 - 13:47 #5
Avatar billede scoterhansen Nybegynder
09. december 2002 - 14:07 #6
i de guider står der bare at for at kunne sætte bomben skal man bare gøre det de rigtige sted:/
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
09. december 2002 - 16:00 #7
Du skal smide bomben med g tasten (drop weapon), for derefter at sprænge bomben med din remote.
Avatar billede thomashove Nybegynder
09. december 2002 - 21:49 #8
først redder du agenten - herefter tager du elevatoren op igen og går hen til det rum med en revne i væggen. Læg/smid bomben foran muren og gå ud af rummet igen. Spræng bomben og løb som bare fan... - da der kommer en hulens masse vagter.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. december 2002 - 21:53 #9
Hvis ikke du går efter silent Assasin, så er det faktisk nemmere at blive i rummet. Bare gå tilbage til døren når du springer bomben, så rammes du ikke. Bagefter har du 2 muligheder.

1. Løb og håb.
2. Gå ud af døren og vent på at vagterne dukker op nede af gangen til højre - Det er langt nemmere bare at sidder og plaffe dem først.

Når du senere går ud af hullet i væggen så vil der være en vagt på den anden side af kanalen så vær lige sikker på at du undgår ham - Eller plaffer ham.

/Nikolaj
Avatar billede scoterhansen Nybegynder
09. december 2002 - 21:56 #10
okay tak for jeres svar. men jeg har prøvet det med at smide bomben (G)men så sprænder den jo et ½ sekund efter jeg har sat den:/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. december 2002 - 21:59 #11
Den springer ikke før du trykker på knappen. Første gang smider du den - Anden gang vil den sprænge, men ikke før du trykker på knappen igen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. december 2002 - 22:00 #12
I forbindelse med min kommentar 2. Gå ud af døren ....

Så er det altså ud af døren du lige er kommet ind af.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
10. december 2002 - 15:38 #13
nikolajdu >> det er lidt svært at gøre andet, for der er kun 1 mulig dør at gå igennem :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. december 2002 - 16:06 #14
Nåja altså da ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. januar 2003 - 04:18 #15
ehe lukke???
Avatar billede henrikgn Nybegynder
28. april 2003 - 15:27 #16
www.hgn.dk - komplet guide til Hitman 2 på dansk!

/Henrik