Avatar billede yvonne Nybegynder
09. december 2002 - 13:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Test C5 :-)

Skulle der være nogen som har været til Test i C5 løn ( 3.0 ) som måske kunne fortælle mig lidt om hvad jeg skal koncentrere mig om og sååen.. har spg adskillige her på kontoret men ingen har været til denne test endnu så de kan ik lige hjælpe - eller et "hint" til hvad de evt kan finde ud af at spørge om..

og nu jeg er igang så ligeledes porjekt i C5..
Har da været til test i adskillige kategorier af C5 men der havde man ligesom en fornemmelse af hvilke spg. man kunne blive udsat for men kan ikke rigtig finde noget om de to tests..

mvh
Yvonne
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
09. december 2002 - 23:32 #1
Der er altid 7 konteringer i et lønbilag!
ATP - 2 konteringer
AM-indkomst
AM-bidrag
SP-bidrag
A-skat
og hvor du har hævet de resterende penge der er gået til udbetaling.

Håber dette er en hjælp, ellers skriv mere specifikt hvad problemet er. ;-)

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede yvonne Nybegynder
11. december 2002 - 11:02 #2
Takker for svar - men mere specifikt var spørgsmålet om der var nogen som havde været ti lcertifikantions test i C5 løn ( Navisions test ) - de berømte 50 spørgsmål til professoren og om man evt kunne få et lille hint om hvad de kunne finde på at spørge om *grin* har lige fået testen krænget over hovedet sådan lidt hovedkuls..... og ligeledes i projekt C5 *grin*
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 11:35 #3
Hvis du ikke har været på kursus i C5 Løn og ikke kender XAL Løn - så glem det!! (med mindre du vil prøve at gætte dig frem - men det bliver sikkert ikke let)

Projekt kan du nok bedre klare ved almindelig erfaring med c5 m.v.
Avatar billede yvonne Nybegynder
11. december 2002 - 12:52 #4
HAR været på kursus i C5 løn - for 14 dage siden men det er jo begrænset hvad jeg har nået at bruge det til *grin*
Såå jeg kan forstå det bliver nogle "trickie" spørgsmål som man siger på fyn *LOL*
Avatar billede yvonne Nybegynder
11. december 2002 - 12:56 #5
Til Mcregn  -  Hov forresten nogen siger man må have noter/kursusmaterialet med andre siger det modsatte - noget du kender til ??
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2002 - 07:55 #6
Desværre - jeg skal selv til testen men venter lige til vi har nogen som skal købe modulet. Da man jo kan tage testen via VUE, kan jeg ikke se der skulle være noget i vejen for at benytte notater m.v.
Avatar billede yvonne Nybegynder
12. december 2002 - 09:46 #7
Nej vel da :-)