Avatar billede supra Nybegynder
09. december 2002 - 08:23 Der er 7 kommentarer

Kan ikke højreklikke -> Egenskaber ... ?!

Hej,

Her forleden kunne min IIS på den bærbare med WinXP ikke længere tygge sig igennem mine ASP sider...  html var der ingen problemer med selvfølgelig. Efter afinstallation af IIS og geninstallation, virkede det stadig ikke. Og jeg fandt så ud af, at når jeg højreklikkede på en mappe, og valgte Egenskaber, så skete der ingenting. Heller ikke alt+enter hjælper.

Nogen der har en ide til hvad der måtte være galt, og hvordan det løses? Jeg vil meget nødig formatere :(
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
09. december 2002 - 08:36 #1
Du kan også godt nøjes med at reparee XP.
Avatar billede rbnh Nybegynder
09. december 2002 - 08:50 #2
Prøv først at starte stifinder dernæst>Funktioner >Mappeindstillinger >Generelt >Vælg derefter "Gendan standardindstillinger" og sluttelig "Anvend"
Derefter lukker du Windows normalt og genstarter.
Før du prøver dette så prøv at oprette et gendannelsespunkt med funktionen "systemgendannelse", derfter genetablerer du med det samme med dette punkt - det er også meget rart at have et gendannelsespunkt hvis førstnævnte ikke virker.
Jeg har været udsat for det samme, og jeg mener at en af indstillingerne i mappeindstillinger kan bevirke, at man ikke kan højreklikke; men kan ikke helt huske hvilken!
Meld lige tilbage med hvad du prøver og hvad der virkede!
Avatar billede supra Nybegynder
09. december 2002 - 20:38 #3
Det der systemgendannelse... ligger det under "System" ikonet? For der kan jeg heller ikke komme ind ... jeg er vist fucked :-)
Avatar billede supra Nybegynder
09. december 2002 - 20:46 #4
Lol ... nu kom "System Properties" frem .. det tog da heller ikke ret lang tid ..jeg klikkede på linket da jeg skrev ovenstående indlæg, og nu, kom det så frem :)  Weird ...
Avatar billede rbnh Nybegynder
10. december 2002 - 01:25 #5
Der er flere måder - her er en af dem:
Start >Alle programmer >Tilbehør >Systemværktøjer >Systemgendannelse
Avatar billede supra Nybegynder
10. december 2002 - 10:01 #6
Tak for forslagene... men jeg blev nød til at formatere, og så virkede det :)

Så hvis nogen er hurtige til at komme med et svar der siger jeg skal formatere, så får vedkommende pointene hehe
Avatar billede senik4u Nybegynder
17. december 2002 - 00:42 #7
Formater