Avatar billede marx Nybegynder
09. december 2002 - 05:14 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Tjek ny design...

http://217.157.207.151/MarxWorld/hairy/hairynews.htm

Hairyweb's nye design...
Svin den til, og kald mig for en laban!
Avatar billede marx Nybegynder
09. december 2002 - 05:15 #1
Sammenlign evt. med det gamle design, som stadig er på siden:
www.hairyweb.dk - det nye design er snart klart, så jeg kan få de mørke farver væk.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. december 2002 - 07:57 #2
(1) I forhold til det gamle design virker det nye mere livligt og mere imødekommende.

(2) Kan egentlig godt lide din sammenblanding af forskellige farver, og at de går igen flere steder på siden.

(3) Siden er ALT for lang, det er slet ikke nødvendigt at skulle scrolle så meget. Grunden skyldes en nyhed fra 24/9 som snart er 3 måneder siden, og som efter min mening slet ikke behøver at være på siden. Hvis du absolut vil have den på siden, så læg 0 - 200 ind på en side for sig selv. Det fyldes simpelhen formeget på forsiden.

(4)Du skriver "Info om Hairy News", og nu kommer vi ind på det igen, lav en lille velkomst der fortælle hvad hairyweb er, hvad kan jeg som bruger, bruge den til? etc.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
09. december 2002 - 08:17 #3
Indhold:
Ikke en side med indhold jeg gad besøge - for plat.

Design:
Fin ide i toppen med farverne. Lidt svært at læse pga. kvadraterne. Jeg kan ikke lide bunden - den ender for kedeligt i forhold til starten.

Karakter (03-13:
tja, ikke så høj :(
6 for design (lidt for almindeligt)
5 for indhold (rammer ikke min humor)

HMM10
Avatar billede marx Nybegynder
09. december 2002 - 10:53 #4
Siden er snart klar, dvs, ik alt er færdigt.

Sidens målgruppe er dem der har sort humor, og alle andre ignoreres.

Nyheden fra 24/9 er i bund og grund gammel, men det kommer ikke sagen ved, da det er indholdet der tæller. Gruden til at der kun er "gamle" nyheder, er at jeg ikke har pillede ved siden i et stykke tid.

Hvad Hairyweb er... det står på forsiden, men man skal tænke lidt for at greje den. Men til din trøst kan jeg fortælle dig, at der kommer et afsnit, hvor jeg fortæller om hvem Hairy er og hvad formålet med siden er.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. december 2002 - 11:22 #5
marx: Jeg er godt klar over at siden ikke er færdig, men det er jo lidt svært at vurdere siden, hvis du hver gang siger at den ikke skal se sådan ud. Så lav da sådan som den skal se ud, eller bare grund designet.

Lyder godt
Avatar billede marx Nybegynder
09. december 2002 - 14:56 #6
grund designet er færdigt.
Skal bare lave indholdet på sektionerne.

Hvad lyder godt?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. december 2002 - 14:57 #7
At du lytter lidt til mig -> at der kommer et afsnit hvor du forklare hvad hairyweb er
Avatar billede marx Nybegynder
09. december 2002 - 15:01 #8
hehe, det var der jo osse på den gamle hairyweb er... Men hvis din humor ikke ligger i den verdensdel, skal du nok ikke spilde din tid med at læse om det :-)
Avatar billede gizp Nybegynder
09. december 2002 - 15:18 #9
Menulinien skal ikke være samme farve som baggrunden! Ellers er det fint
Avatar billede marx Nybegynder
09. december 2002 - 15:36 #10
1) det med farve og menulinje er en smagsag.
2) sidens indhold er ikke som andre sider, så den må gerne skille sig ud.

tak for kritik!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. december 2002 - 15:56 #11
marx: gizp siger at menulinien ikke skal have sammefarve som baggrunden, hvor din "undskyldning" er at det er en smagssag. Hvis vi ikke må komme med vores mening hvorfor beder du så om den. Jeg fatter det simpelthen ikke, for det er i flere af dine spørgsmål
Avatar billede marx Nybegynder
09. december 2002 - 16:00 #12
jc:
Det var en kommentar, læs mellem linjerne... Han skriver:
"Menulinien skal ikke være samme farve som baggrunden!" - med udråbstegn... nærmest som om det er en forbrydelse at lave menulinjen sort ligesom baggrundsfarven. Jeg kommenterer bare, at det er en smagsag.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. december 2002 - 16:05 #13
marx: Tror det er dig der læser for meget mellem linierne. Han kommer da bare med et svar, altså hvad han synes, og bestemt ikke nogen forbrydelse. Hvis du synes at din side er perfekt hvorfor så få feedbak, hvis du ikke synes den er perfekt så tag det til det istedet for at forsvare den.
Avatar billede marx Nybegynder
09. december 2002 - 16:10 #14
ved nærmere eftertanke, tror jeg slet ikke du læser noget som helst, hvilket jo er set i flere af dine indlæg.
Ingen sider er perfekte, så derfor er man da interesseret i feedback.
Avatar billede ldrada Nybegynder
10. december 2002 - 09:37 #15
plz fjern Jeg Har Rebs. den irriterer mig.

Synes at bannerne er lidt disraherende. så jeg var nødt til at læse dem før jeg kunne ignorere dem. men fjern dem ikke da de er meget sjove og er et godt supplement til siden.

Føler ikke nødvendighed for at ændre baggrunden på menuen. da det vil være svært at finde en anden farve der vil passe ind.

synes at logoet er lidt svært at læse, pga gitteret.
Avatar billede marx Nybegynder
10. december 2002 - 11:57 #16
ok, tak for kritik.

Jeg har rebs... muhaha!
Avatar billede use-me- Nybegynder
10. december 2002 - 15:54 #17
det er ikke humor det der
det er en kæmpe spand lort!!!!
Avatar billede marx Nybegynder
10. december 2002 - 21:12 #18
snakker du om dig selv?
Avatar billede use-me- Nybegynder
11. december 2002 - 16:41 #19
nope. Jeg snakker ikke jeg taler,da der ikke er tale om en dialog, men en monolog hvor jeg proklamere min holdning til det der er såkaldt "sort humor". Jeg synes ikke det er humor overhovedet, og du må regne med at dette er et board hvor man alle slags folk har adgang og derfor kommer folk også ud med forskellig holdninger. Jeg ved at dit spørgsmål var " Tjek nyt design..." men ikke desto mindre kunne jeg ikke lade være med at kommentere den "sorte humor"
Avatar billede funguy Nybegynder
11. december 2002 - 16:46 #20
Jeg tror du risikere at støde nogle folk med dit logo (det med "sandslottet")... Jeg er personligt ikke så engageret i det, men jeg kunne forestille mig at der var nogen der ikke synes så godt om det!
Avatar billede marx Nybegynder
11. december 2002 - 21:24 #21
Beder netop om kommentarer til design, ikke at folk skal svine indholdet til. Hvad er din defination af sort humor?

Mht. sandslottet... det bliver ved med at være på siden. Så kan ytringsfriheden få lov at tale for sig selv.
Avatar billede gizp Nybegynder
12. december 2002 - 13:32 #22
Det var min holdning den med menuen, nogen gange går det bare lidt stærkt, ik'!!
/gizp
Avatar billede marx Nybegynder
19. januar 2003 - 10:50 #23
/lukker lige...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. januar 2003 - 11:00 #24
Takker for point